الخزعلی: اراده‌ای خارجی با از بین بردن الحشد الشعبی قصد آسیب رساندن به عراق را دارد

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق خطاب به نیرو‌های امنیتی این کشور اعلام کرد هنگامی که آنان با الحشد الشعبی همکاری کردند توانستند به موفقیت برسند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد، «شیخ قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در پیامی به نیرو‌های امنیتی این کشور اعلام کرد یک اراده خارجی می‌خواهد با از بین بردن الحشد الشعبی به عراق آسیب برساند.

او در ادامه افزود: ما چالش جدیدی داریم و در آن موفق می‌شویم و عراق را به سلامت از آن عبور می‌دهیم. الحشد الشعبی همراه باقی نیرو‌های امنیتی ما ثابت کردند عراق سالم است و و هیچ کس نمی‌تواند به آن برسد.

الخزعلی اضافه کرد: نیرو‌های امنیتی عراق شریک خون الحشد الشعبی هستند و تنها زمانی که در کنار هم مبارزه کردند به موفقیت دست یافتند. منافع عراق این است که الحشد الشعبی در کنار بقیه نیرو‌های امنیتی ما بماند و راه حل دیگری وجود ندارد.

دبیرکل عصاب اهل الحق به نیرو‌های امنیتی عراق گفت: موضع شما اکنون باید دفاع از الحشد الشعبی و و پشت آن ایستادن باشد. اجازه ندهید هیچ حزب سیاسی الحشد را منحل یا ادغام کند. من به شما اطمینان ویژه‌ای دارم و می‌دانم روز رای‌گیری روز پیروزی مردم عراق است.

شیخ قیس الخزعلی شب گذشته هم در سخنانی اعلام کرد مخالف ادغام الحشد الشعبی با ارتش این کشور است، زیرا این کار باعث می‌شود قدرت الحشد الشعبی از بین برود و همچنین به ارتش عراق آسیب می‌زند. مردم عراق نیز خواهان بقای این جمعیت مردمی هستند، زیرا آن را سوپاپ اطمینان برای حفاظت از عراق می‌دانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار