سردار جوانی که دشمن برای سرش پاداش گذاشته بود

استاد حوزه و دانشگاه در یادواره شهید محمود کاوه در بیرجند گفت:شهید محمود کاوه اسوه والگویی ماندگار در تاریخ شد که نامش برای همیشه در اذهان باقی خواهد ماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،سردار شاید محمود کاوه فرمانده جوانی بود که دشمن در سال ۶۰ برای سرش پاداش دو میلیون تومانی تعیین کرده بود.

روحیه اطاعت پذیری و ولایت مدارانه ، هوش، چابکی در عملیات، مسلح بودن به سلاح تقوا اخلاق حسنه، شجاعت، بی باکی ساده زیستی صمیمیت با نیروها از ویژگی او بود، او محبوبیت خاصی بین نیروها داشت به عبارتی دیگر او در قلب نیروهای بسیج و سپاه جای داشت و مصداق بارز تلفیق محبت و قاطعیت در امر فرماندهان نظامی بود.

حجت الاسلام ماهری استاد حوزه و دانشگاه در یادواره شهید محمود کاوه در بیرجند گفت: ما با معرفی بیشتر شهدایی همچون محمود کاوه می توانیم تمام نقشه و توطئه‌های فرهنگی دشمنان را خنثی کنیم و نباید در این راه کم کاری کنیم.

او افزود: محمود کاوه پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) بود و فضائل اخلاقی شهید محمود کاوه برهمگان حتی دشمنان آشکار است و نام او لرزه بر کوموله‌های کردستان عراق می‌اندازد.

استاد حوزه ودانشگاه گفت: جوانی که در سن ۱۹ سالگی فرماندهی لشکر را برعهده می‌گیرد شجاعت و تقوای او مثال زدنی است و باید رشادت‌های او به عنوان یک الگو به نسل جوانان و نوجوانان این سرزمین و دنیا به خوبی معرفی شود.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای دو در خراسان جنوبی به مدت سه شب در بیرجند برگزار شد

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار