طی شش ماهه اول سال صورت گرفت؛

انجام بیش از ۴۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در کردستان

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: از ابتدای سال بیش از ۴۰۰ کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی انجام گرفته که بیشتر اجرای این شبکه‌های گاز رسانی در بخش روستایی بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،  احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: مردم کردستان از عملکرد شرکت گاز استان کردستان که در راه خدمت رسانی به مردم شریف استان انجام گرفته، اعلام رضایت داشته و گسترش شبکه‌های گاز رسانی موجب افزایش سطح رفاه و آسایش شده است.

او افزود: با اجرای ۴۰۰ کیلومتر شبکه‌های تغذیه و توزیع روستایی و شهری در استان تعداد ۸ هزار و ۴۸۷ مشترک جدیدگاز به شمار مصرف کنندگان استان اضافه شده و تعداد مشترکان گاز طبیعی در استان به مرز ۵۷۰ هزار مشترک نزدیک شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه کل تعهدات سال ۱۴۰۰ شرکت گاز استان در خصوص اشتراک پذیری ۱۹ هزار مورد است، افزود: در سال جاری تمام فعالیت‌ها در جهت رسیدن به اهداف شرکت بوده و تا پایان شهریور ماه با اشتراک پذیری بیش از ۸ هزار مشترک حدود ۵۰ درصد از تعهدات سال جاری عملیاتی شده است.

 فعله گری با اشاره به سختی کار پروژه‌های گاز رسانی در استان کردستان گفت: با توجه به محدویت‌های پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا در سال های اخیر اما کارکنان شرکت گاز استان کردستان با مجاهدت و رشادت و با قدم گذاشتن در جاده جهاد دست از تلاش بر نداشته و هر ماه بطور میانگین ۶۶ کیلومتر شبکه شهری و روستایی اجرا کرده اند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: گاز ، مشترکین گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.