جا به جایی ۲ میلیون و ۸۱۱ هزار مرسوله در استان کرمانشاه

مدیر کل پست استان کرمانشاه گفت : در نیمه نخست امسال ۲ میلیون و ۸۱۱ هزار مرسوله در استان جا به جا شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فتاح مدیر کل پست استان کرمانشاه گفت : یک میلیون و ۴۱۳ هزار مرسوله صادره از استان و یک میلیون و ۳۹۸ هزار مرسوله وارده به استان بوده است.

او گفت : شیوع ویروس کرونا تمایل افراد برای خدمات غیر حضوری و استفاده گسترده از فضای مجازی و خرید اینترنتی را بیشتر کرده به طوریکه بسته و امانات پستی نسبت به قبل از کرونا بیش از ۲ برابر افزایش داشته است.

مدیرکل پست استان کرمانشاه افزود: در شش ماهه اول امسال ۷۳۱ هزار بسته و امانات در استان جا به جا شده که نسبت به پرسال ۴۳ درصد رشد داشته است.

فتاح با بیان اینکه در ایام کرونا فعالیت در عرصه‌های مجازی بیشتر شده است، افزود: در این ایام تعداد فروشگاه‌های اینترنتی ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.

او به قرار داد ۱۳۰ فروشگاه اینترنتی با اداره پست کرمانشاه اشاره کرد و گفت: قطعا بیش از دو برابر این تعداد فروشگاه در استان از خدمات پست استفاده می‌کنند، اما با این اداره قرار داد ندارند.

فتاح به خدمات نیابتی اداره پست اشاره کرد و گفت: یکی از این خدمات ارسال مدارک دانشجویان جدید الورود است که هم اکنون در حال انجام است و تاثیر به سزایی در کاهش مراجعات دانشجویان و سفر‌های شهری دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار