نوروزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کلیه اطلاعات مالی مسئولان در سامانه قوه قضائیه به صورت محرمانه ثبت می‌شود

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس به بیان توضیحاتی درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوع خود پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات نشست امروز یک شنبه ۱۸ مهر ماه کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: امروز در رابطه با طرح مجلس برای نظارت بر اموال مسئولان و بحث ممنوع الخروجی مسئولان بعد از اتمام دوره ماموریتشان ماده یک و دو آن هفته قبل تصویب شد و امروز درباره ماده ۳ و تبصره آن بحث و بررسی صورت گرفت و تصویب شد.

حجت الاسلام نوروزی ادامه داد: به این معنا که کلیه مراجعی که به نحوی در مسایل مالی مسئولان دخالت دارند مثل وزارت اقتصاد و بانک‌ها و موسسات پولی و بانکی و همچنین سازمان بازرسی کل کشور نیروی انتظامی، سازمان اطلاعات سپاه، سازمان ثبت اسناد و ... موظف هستند که کلیه اطلاعات اطلاعات خود را در سامانه‌ای که در قوه قضاییه شکل می‌گیرد قرار بدهند و در اختیار این سامانه قرار بدهند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس خاطر نشان کرد: آنچه از اطلاعات مسئولان در این سامانه قرار می‌گیرد باید از نظر امنیتی، محرمانگی و حفاظتی و موارد و مسایلی که در اطلاعات سپاه رعایت می‌شود حفظ شود و باید اطلاعات ریز در اختیار قوه قضائیه قرار بگیرد و نباید در جامعه منتشر شود.

به گفته این عضو کمیسیون حقوقی و قضائی ماده ۴ و ۵ این طرح در جلسه سه شنبه هفته جاری کمیسیون حقوقی مورد بحث واقع خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار