"روز رستاخيز" با برخورداري از ساختار خوب به لحاظ تكنيكي و محتوايي با بار فرهنگي غني حلقه اي درخشان در زنجيره فيلمسازي كشور محسوب مي شود.

مهتاب كرامتي بازيگر سينما و تلويزيون به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: براي خلق آثاري خوب و ارزشي در عرصه فيلمسازي كشور به فاكتورهايي مانند زمان بندي درست، برخورداري از فيلمنامه هاي غني و ارزشي و همچنين استفاده از بازيگران مطرح نياز داريم.

وي افزود: در كنار تمامي اين فاكتورها به نظارت درست و دقيق كارگران بر روند توليد و فعاليت ها در زيرشاخه هاي ساخت فيلم و سريال نيازمند هستيم.

اين بازيگر سينما و تلويزيون تصريح كرد: كارگردان براي حركت درست و بي نقص در جريان توليد فيلم و سريال نبايد به مجموعه ساخت اين آثار فشار وارد كند.

كرامتي اضافه كرد: كارگردان بايد از طريق راهنمايي هاي درست و كارشناسي خود مسير درستي را پيش روي بازيگران و ساير عوامل فيلم ترسيم كند.

اين بازيگر سينما و تلويزيون ادامه داد: توليداتي مانند "روز رستاخيز"، حلقه هاي درخشان در زنجيره فيلمسازي كشور محسوب مي شود.

كرامتي ابراز داشت: "روز رستاخيز" از سوژه و محتوايي ارزشي در قالب فيلمنامه برخوردار است كه پرداختن به چنين موضوعاتي در خصوص ساخت فيلم و سريال ارزشمند است.

اين بازيگر سينما و تلويزيون بيان كرد: اين اثر جزء آثار فاخر در حوزه فيلمسازي كشور محسوب مي شود و از معيارهاي لازم جهت كسب موفقيت در امر جذب مخاطب برخوردار مي باشد.

كرامتي تأكيد كرد: از سوي ديگر مسئولان براي افزايش ساخت فيلم و سريال هاي ارزشي بايد به فيلمسازان ما اعتماد كاملي داشته باشند.

اين بازيگر سينما و تلويزيون اظهار داشت: توليد فيلم ها و سريال هاي فاخر با غناي محتوايي در چرخه فيلمسازي كشور از اركان مهم و اساسي در حفظ چارچوب ارزشي فيلمسازي كشور محسوب مي شود و بايد نگاه ويژه اي بر ساخت اينگونه آثار حكمفرما باشد./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار