نحوه واردات از دبی به ایران و بهترین و پرسودترین کالاها

در این مقاله به بررسی نحوه تجارت و واردات کالا از دبی و همچنین بهترین و پرسودترین کالاها برای واردات از دبی به ایران می پردازیم.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، وجود کالاهای خاص و دسترسی به بازارهای جهانی از طریق دبی یکی از موارد اساسی و مهم تجارت با این شهر  است. دبی از قدیم به عنوان قطب تجاری خاورمیانه شناخته شده است. با وجود ورود انواع کالاها از کشورهای مختلف و شرکت ها و برندهای مطرح جهانی به دبی پتانسیل این شهر برای تجارت بازرگانان ایرانی بالا رفته و اغلب تجار تمایل دارند تا اجناس و کالاهای مورد نیاز خود را از دبی تهیه و تامین کنند.

اما واردات از دبی نیاز به آشنایی با اصول و قوانین کشور امارات متحده و مشاوره و تخصص کافی در این زمینه دارد. در راستای تجارت های بین المللی دبی فرد تاجر باید نسبت به تعرفه های گمرکی، حمل و نقل سریع، چگونه منیع یابی و خرید کالاهای اروپایی با کیفیت از بازارهای دبی اطلاعات و دانش کافی داشته باشد.

در این راستا شرکت  بازرگانی ایمن تجارت کارآمد با بهره گیری از مشاورین و کار شناسان معتبر در زمینه واردات از دبی می تواند به تجار و بازرگانان برای یک تجارت پر سود یاری کند.

نحوه واردات از دبی به ایران و بهترین و پرسودترین کالاها

دبی قطب تجارت بین الملل در خاورمیانه

همانطور که گفته شد دبی مرکز تجارت های بین الملل در خاورمیانه محسوب می شود. به طوری که اغلب تجارت های بزرگ بین کشورهای چین، کره جنوبی، و کشورهای عربی در منطقه تجاری دبی انجام می گیرد.

همچنین نمایندگی های بزرگ برندهای مطرح در این کشور با خط تولید قوی محصولاتی را به بازار ارائه می کنند که امکان تجارت آسان و واردات این محصولات و کالاها از دبی را برای تجار و بازرگانان ایرانی هر چه بیشتر فراهم می کند.

دیگر آنکه وجود سیاست گذاری های انجام شده توسط دولت امارات متحده عربی امکان واردات و ترخيص کالا از این کشور را راحت نموده است. به طوری که به لحاظ اقتصادی برای تجار و بازرگانان با صرفه تر است.

با این وجود باید تمامی مراحل واردات و ترخيص کالا از دبی طبق قوانین بین المللی دو کشور انجام شده و به پیش برود. از این رو استفاده از ترخیص کاران حرفه ای می تواند مراحل ورود و ترخيص کالا را از دبی برای تجار راحت و راه را برای آنها هموار نماید.

شما می توانید با بهره گیری از متخصصین و ترخيص کاران حرفه ای در زمینه واردات کالا از دبی با کارشناسان شرکت ایمن تجارت کارآمد تماس حاصل نموده و از خدمات این شرکت در زمینه واردات از دبی کمک و راهنمایی بگیرید.

نحوه واردات از دبی به ایران و بهترین و پرسودترین کالاها

چگونگی واردات از دبی

هر فرد تاجر و بازرگانی که قصد ورود و ترخيص کالا از دبی را دارد، ابتدا باید با قوانین بین المللی و داخلی کشور امارات متحده عربی آشنایی کامل داشته باشد. زیرا که خرید کالا تا انتقال و ترخيص آن باید طبق قوانین بین المللی ورود و ترخيص کالا و گمرکات انجام گیرد.

فرد تاجر با آشنایی و آگاهی کامل از قوانین بین المللی بهتر می تواند اطلاعات دقیق تری را در زمینه خرید و واردات کالا از دبی به دست آورد و بر طبق این اطلاعات می تواند برنامه ریزی کرده و در اسرع وقت کالای خود را وارد کشور کند.

همچنین شناخت قوانین و مراحل واردات و ترخيص کالا زمان و هزینه زیادی را می طلبد، که فرد تاجر به دلیل فعالیت های بازرگانی و تجاری خویش نمی تواند به آنها بپردازد. بنابراین تجار و بازرگانی باید از مشاورین و ترخيص کاران حرفه ای در این زمینه مشورت و کمک گرفته تا با توجه به تجربه و دانش این افراد بتوانند فعالیت های تجاری خود را با دبی برنامه ریزی نموده و اقدام به تجارت کنند.

با این حال سپردن امور بازرگانی تجارت و واردات از دبی به ترخیص کاران حرفه ای و مشاورین ایمن تجارت کارآمد علاوه بر آسان نمودن کارها زحمت حضور فرد تاجر را برای ترخیص کالا به گمرک کم نموده و ترخیص کالا سریع تر انجام شده و فرد تاجر می تواند توجه و تمرکز خود را روی کارهای اصلی در امر تجارت نماید.

مزایای واردات از دبی

  • سرمایه گذاری کم برای خرید و واردات کالا از دبی
  • تنوع محصولات در دبی به دلیل برخی تحریم ها در ایران و در نتیجه آن رونق اقتصادی
  • کم بودن هزینه های ترخیص کالا
  • با توجه به تقاضا و شرايط بازار ایران تعیین قیمت تمام شده کالای وارداتی در ایران می باشد، که اين خود مزیت بزرگی برای تجار است.

بهترین و پر سودترین کالاهای وارداتی از دبی

در سال های اخیر بهترین محصولاتی که از واردات از دبی در ایران شناخته شد، و بیشترین فروش را در کشور داشت، کالاهایی نظیر پارچه و لباس، انواع کفش ورزشی، لوازم جانبی تلفن همراه، لپ تاپ، موبایل، لوازم آرایشی، ذرات دامی، دوربین های دیجیتالی، وسایل نقلیه موتوری، فولاد غیر ممزوج و شکر و آهن می باشد.

مزایای واردات از دبی برای ایرانیان

  • کاهش هزینه های حمل و نقل برای تجار ایرانی به دلیل همسایگی دبی با ایرلن
  • نپرداختن هزینه برای ترخیص کالا در گمرکات کشور امارات متحده عربی برای تجار ایرانی
  • پرداخت پنج درصد از ارزش کل محصول وارداتی از تشریفات گمرکی در داخل گمرک ایران
  • معاف شرکت های ایرانی برای واردات کالا برای پرداخت حقوق گمرکی طبق قوانین کشور امارات

واردات لوازم خانگی

به دلیل هزینه های گمرکی بالا برای لوازم خانگی دبی، و همچنین تقاضای زیاد در بازار ایران درصد زیادی از لوازم های خانگی از دبی به صورت قاچاق وارد ایران می شوند. زیرا که این کالاها سود زیادی را نیز در بردارد.

در صورتی که لوازم خانگی به صورت قانونی وارد ایران شود، تجار مجبور هستند آنها را با قیمت بالاتری به فروش برسانند، که از لحاظ اقتصادی به صرفه نیست.

همچنین در حال حاضر به دلیل تنظیم بازار و اولویت فروش بیشتر اجناس ایرانی واردات لوازم خانگی با سخت گیری های زیادی در کشور رو به رو است. بنابراین اکثر لوازم خانگی با برندهای خارجی به صورت قاچاق وارد کشور شده و این موضوع مانع عرضه لوازم های خانگی خارجی در بازار ایران نمی شود.

شرکت بازرگانی ایمن تجارت کارآمد

واردات از دبی نیازمند آشنایی با نحوه ترخیص از این شهر و آگاهی از قوانین تجاری دبی دارد. از این رو شرکت های بازرگانی در دبی هستند که با بهره گیری از افراد متخصص و ترخيص کاران حرفه ای کار ترخیص و واردات از دبی را برای تجار و بازرگانان ایرانی در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه انجام می دهند.

همینطور در کشور امارات به دلیل موقعیت جغرافیایی ترخیص کالا در حوزه خلیج فارس انجام می گیرد. از این رو رونق تجاری و اقتصادی به دلیل ترخیص کالاهای زیاد در این منطقه بسیار خوب می باشد.

بنابراین اگر فردی قصد اقدام به واردات کالا از دبی را دارد، برای ترخیص کالای خود بهتر است از طریق شرکت ها و نمایندگی های ترخیص کالا در دبی اقدام کند.

شرکت ایمن تجارت کارآمد با استفاده از نیروی متخصص و دارا بودن نمایندگی در دبی با بهترین شیوه های ترخیص آشنا بوده و می تواند ترخیص و واردات کالای شما را در کمترین زمان و با حداقل هزینه انجام دهد.

چنانچه به صورت فردی تصمیم به واردات کالا از دبی نموده اید، می توانید با کمک و مشاوره از متخصصین این شرکت ترخیص کالای خود را با حداقل هزینه و در اسرع وقت و با سود بیشتر از طریق این شرکت انجام دهید.

جهت هرگونه مشاوره و مشکل در زمینه ترخیص و واردات از دبی با مشاورین و کارشناسان ما در تیم بازرگانی ایمن تجارت کارآمد به آدرس وب سایت irclearance.com تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

برچسب ها: نبض بازار ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۷:۰۸ ۲۸ فروردين ۱۴۰۱
سلام و عرض ادب
با دو میلیارد هم میشه واردات انجام داد یا نیاز به سرمایه بیشتری داره؟
چجوری میتونیم مشاوره بگیریم که چه جنسی وارد کنیم که هم راحت بشه وارد کرد و بیشترین سود رو ببریم؟
لطفا اگه کسی اطلاعاتی در این زمینه داره با ایمیل بنده تماس بگیره
با تشکر
abolfazltaheri73@yahoo.com
Iran (Islamic Republic of)
طراحی سایت ایلو وب
۱۵:۵۶ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
سرمایه گذاری کم برای خرید و واردات کالا از دبی هم امکان پذیره ولی سود پایینی داره و بعضی جنس ها از ایران بخری ارزون تر در میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
در کشور دزدان بی قانونی و برای هر کاری شر خری پیدا میشه حتی یک کارگر که داره زحمت میکشه حقوقش بدون واسطه و دزدی نمیتونه دریافت کنه
آخرین اخبار