خاتمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

وعده مسئولان وزارت کار برای حل مباحث مربوط به شستا

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: شستا به عنوان مجموعه‌ای متعلق به تامین اجتماعی از دغدغه‌های نمایندگان است و تامین اجتماعی باید برای حل مشکلات این مجموعه درآمدزا تلاش کند.

سید مرتضی خاتمی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات نشست امروز سه شنبه ۲۰ مهر ماه کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: امروز از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان تامین اجتماعی و مسئولان سازمان بهزیستی برای حضور در کمیسیون بهداشت مجلس دعوت کردیم.

وی ادامه داد: این مسئولان امروز با حضور در کمیسیون بهداشت مجلس گزارشی از اقدامات این وزارتخانه ارائه کردند. البته گزارشی نیز از سازمان تامین اجتماعی درباره وضعیت بیمه‌ها و نسخه‌های الکترونیک این سازمان ارائه شد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس توضیح داد: مسئولان بهزیستی نیز مشکلات خود را با ما در میان گذاشتند.

خاتمی درباره محورهای سخنان نمایندگان با مسئولان وزارت کار نیز گفت: نمایندگان مجلس دغدغه‌های مردم برای تامین امکانات تامین اجتماعی در مناطق دور افتاده و لزوم توجه به این مناطق را با وزیر و نمایندگان وی در میان گذاشتند.

به گفته‌ی این نماینده مجلس یازدهم، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه‌های جامعی برای حل این مسائل ارائه داد.

خاتمی با بیان اینکه مسئولیت‌های بسیاری  بر عهده سازمان تامین اجتماعی قرار دارد، تصریح کرد: مباحث مربوط به شستا به عنوان مجموعه‌ای متعلق به تامین اجتماعی از دغدغه‌های نمایندگان است و تامین اجتماعی باید برای حل مشکلات این مجموعه درآمدزا تلاش کند.

خاتمی با اشاره به مشکلات افراد حائز شرایط تحت پوشش قرارگرفتن بهزیستی نیز گفت: باید مشکلات این افراد برطرف شود. زیرا قوانینی گذاشته شده که تا فردی از دایره حمایت بهزیستی خارج نشود، فرد جدیدی تحت پوشش بهزیستی قرار نمی‌گیرد که مقرر شد این مسئله نیز حل شود و باید این افراد تحت پوشش قرار بگیرند.

خاتمی در پایان تاکید کرد: در مجموع این نشست مفید بود. زیرا هم نمایندگان نقطه نظرات خود را مطرح کردند و هم اینکه وزیر رفاه برنامه‌های آینده خود را مطرح کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار