مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی:

کمیته امداد خراسان شمالی ۵۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به محرومان پرداخت کرد

مجید الهی راد گفت: کمیته امداد خراسان شمالی طی هفت‌ماهه امسال بیش از ۵۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به محرومان پرداخت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی  بابیان اینکه این تسهیلات در قالب طرح‌های خدماتی، کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی و طرح‌های زیرمجموعه راهبری شغلی به مددجویان و نیازمندان استان پرداخت‌شده است  گفت : با این تسهیلات هزار و ۵۵۴ طرح اشتغال پایدار راه‌اندازی شده است.


بیشتر بخوانید 


او افزود: از مجموع طرح‌های اجراشده طی امسال، هزار و ۹۰ طرح از محل منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها و ۴۶۴ طرح نیز از طریق منابع داخلی کمیته امداد راه‌اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: از مجموع تسهیلات پرداخت‌شده اشتغال طی امسال ۵۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها و باقی‌مانده نیز از محل منابع داخلی کمیته امداد تأمین‌شده است.

الهی راد به برنامه‌های امسال حوزه اشتغال اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون ۲۳ اعتبارات پیش‌بینی‌شده در حوزه اشتغال محرومان استان جذب‌شده است.

او تعهد امداد در حوزه ایجاد طرح‌های اشتغال را نیز ۵ هزار و ۴۲۸ مورد اعلام کرد و افزود: هم‌اکنون ۲۹ درصد این تعهدات عملیاتی شده است.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.