درودی: حداقل حق چوپان، کسب مقام نایب قهرمانی بود

دبیر سابق فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: حق هادی چوپان در رقابت‌های مستر المپیا، کسب مقام نایب قهرمانی بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاوه درودی، دبیر سابق فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص مسابقات مستر المپیا گفت: مسابقات المپیا همچون رویداد المپیک، شرایط گزینشی دارند تا بهترین ورزشکاران در این رقابت‌ها شرکت کنند. هادی چوپان، نماینده کشورمان به دلیل این که پارسال جزء ۵ نفر برتر قرار گرفت، بدون حضور در این گزینش‌ها امسال هم در این مسابقات حاضر شد. وی ۶ سال مجوز ورود به مسابقات المپیا را کسب کرد که در ۳ سال ابتدایی به دلیل سیاست هاى خصمانه آمریکا نتوانست به المپیا برود، اما در سه سال اخیر توانسته است مقام‌های چشمگیرى را کسب کند.

درودی ادامه داد: در مسابقات امسال از ۱۶ نفر فینالیست،۶  نفر ورزشکار آمریکایی بودند که هادی چوپان ۵ نفر آن‌ها را در خاک کشورشان برد و تنها مقابل یک ورزشکار موفق به برد نشد که از دید من ناداوری محسوب می‌شود؛ چون چوپان از لحاظ تمامی فاکتور‌ها، شرایط کسب حداقل نایب قهرمانی را داشت. بهتر است به این ورزش و حضور ورزشکاران ما در این رویداد هم اهمیت داده شود.

دبیر سابق فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: از وزیر محترم ورزش و جوانان می‌خواهم رویکردی ایجاد شود تا ورزشکاران حمایت شده تا مشکلی برای حضور در رقابت‌های مستر المپیا نداشته باشند. از سجادی می خواهم از هادی چوپان‌ها حمایت شود و در صورت صلاح دید پیشواز این قهرمان ملى رفته و از آن‌ها همچون المپیکی‌ها در فرودگاه استقبال کند. شایان ذکر است هادى چوپان در مسابقات اخیر به عنوان قهرمان از دید تماشاچیان انتخاب شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار