کمک بیش از ۵ میلیارد تومانی مردم خراسان شمالی به دانش آموزان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: مردم خراسان شمالی طی برگزاری جشن عاطفه ها، امسال بیش از ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با تقدیر از همکاری مردم سخاوتمند استان در دستگیری از محرومان گفت: کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۶۵ درصد رشد داشته است.


بیشتر بخوانید


الهی راد افزود: از مجموع کمک‌های جشن عاطفه‌ها ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن توسط مراکز نیکوکاری استان و باقی‌مانده توسط مشارکت خیران کمیته امداد به دانش آموزان نیازمند استان اهداشده است.

او بابیان اینکه سال قبل مردم استان ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند اظهار کرد: با ارزیابی انجام‌شده بیشترین کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها به شهرستان بجنورد اختصاص‌یافته است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یادآور شد: هم‌اکنون حدود ۱۳ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند که از این تعداد ۱۲ هزار دانش‌آموز و بقیه دانشجو هستند.

الهی راد گفت: تعداد دانش آموزان پسر تحت حمایت این نهاد ۶ هزار و ۱۷۵ و پنج هزار و ۸۲۵ نفر دختر است.

او تأکید کرد: بین تمامی دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد پک‌های تحصیلی توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با قدردانی از همراهی مردم استان خراسان شمالی، گفت: مردم خیر استان می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷ و نیز با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها و مراکز نیکوکاری کمک‌های خود را برای دستگیری از محرومان و ایتام پرداخت کنند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.