دستگیری سارقان خودرو درشهرستان زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو درسطح شهرستان زابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱، با اقدامات پلیسی و انجام تحقیقات شبانه روزی یکی از سارقان را شناسایی و ضمن تحت نظر گرفتن متهم طی یک عملیات پلیسی، او را در مخفیگاهش در یکی از روستاهای، شهرستان نیمروز دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بازجویی‌های پلیسی متهم ۲۲ ساله به سرقت ۳ فقره خودرو با همدستی یک نفر ازدوستانش اعتراف کرد.

سرهنگ "ثمره حسینی "تصریح کرد: در عملیاتی دیگر همدست ۱۹ ساله سارق، دستگیر و تعداد ۲ دستگاه خودروی پراید مسروقه درمخفیگاه سارقان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شهروندان خواست، از پارک نمودن خودرو در مکان‌های تاریک و کوچه‌های خلوت تا جای ممکن خودداری کنند و حتی الامکان وسیله نقلیه خودرا در پارکینگ‌های موجود در سطح شهر‌ها پارک کنند و اصول امنیتی مانند استفاده از قفل فرمان، دزدگیر خودرو و قفل پدال را جهت به حداقل رسیدن امکان سرقت خودرو رعایت نمایند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار