واکسیناسیون ٧٩ درصد جمعیت هدف بالای ١٢ سال سنقر و کلیایی انجام شد

فرماندار سنقر و کلیایی گفت: ٧٩ درصد از جمعیت هدف بالای ١٢ سال این شهرستان تاکنون دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،غلامرضا مرتضوی فرماندار سنقر و کلیایی گفت: همچنین بیش از ۴۶ درصد از افراد بالای ١٢ سال تاکنون دُز اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

او با تاکید بر اینکه تا واکسیناسیون کامل جامعه همچنان خطر کرونا وجود خواهد داشت، از مردم خواست رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک را همچنان اهمیت دهند.

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا سنقر و کلیایی، وضعیت کرونایی این شهرستان را با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی نارنجی اعلام کرد و اظهارداشت: هم اکنون ٢٣ بیمار کرونایی در بیمارستان امام خمینی (ره) سنقر بستری هستند.

مرتضوی افزود: در شرایط فعلی مهمترین اولویت واکسیناسیون کامل جامعه است لذا از همشهریان می‌خواهم در سریعترین زمان ممکن نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

گفتنی است :براساس رنگ بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،پاوه، جوانرود و سرپل ذهاب همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین، سنقروکلیایی، کنگاور، صحنه، اسلام آبادغرب و روانسر در وضعیت نارنجی و همچنین شهرستان‌های قصرشیرین، ثلاث باباجانی، گیلانغرب و دالاهو نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

انتهای پیام/ق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.