واگذاری بیش از ۲ هزار پورت ADSL در مهر سال جاری در کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید حدود دو هزار و ۴۰۰ پورت ADSL به مشتریان واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تشریح اقدامات و پروژه‌های مخابراتی برای توسعه زیرساخت‌ها در حوزه دیتا به منظور ارائه سرویس‌ها و بسته‌های IP محور به مشتریان در سطح استان اظهار کرد: با تلاش همکاران، تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای واگذاری پورت‌های ADSL به متقاضیان جدید به کارگرفته شده است.

حکمت با اعلام این مطلب که مخابرات منطقه کردستان همیشه و در همه جا با هدف جلب رضایت مشتریان و تحقق اصل مشتری مداری تلاش می‌کند تا خدمات مخابراتی را با بالاترین کیفیت و همزمان با رشد تکنولوژی‌ها به مشتریان ارائه نماید افزود: استقبال چشمگیر مشتریان از سرویس ADSL مخابرات بیانگر این مساله است.

او  با اشاره به واگذاری ۱۳ هزار و ۸۸ پورت ADSL از ابتدای سال جاری نیاز روزافزون مشتریان به سرویس‌های دیتا همزمان با شروع سال تحصیلی جدید را یادآور شد و خاطرنشان کرد: از این آمار تعداد دو هزار و ۳۹۵ پورت ADSL در مهر ماه جاری به مشتریان واگذار شده است که موفقیتِ ویژگی این سرویس مخابراتی را بیان می‌کند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان  بیان داشت: در حال حاضر ۱۷۱ هزار و ۵۰۰ پورت ADSL منصوبه و ۱۳۰ هزار و ۴۵۶ پورت ADSL واگذارشده به مشتریان در سطح استان موجود است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.