نجابت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان رای آورد/ بررسی قانون انتخابات شوراها در کمیسیون امور داخلی مجلس

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس به بیان توضیحاتی درباره جزئیات جلسه امروز کمیسیون متبوع خود پرداخت.

روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات نشست امروز سه شنبه ۲۷ مهر ماه کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: در جلسه امروز ابتدا برای تعیین دو نفر از اعضای کمیسیون به منظور عضویت در کمیسیون ویژه حمایت از کاربران در فضای مجازی رای گیری شد و علیرضا بیگی نماینده تبریز و رشیدی کوچی نماینده مرودشت به این منظور انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در ادامه رای گیری تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان به رای گذاشته شد که این مورد هم در کمیسیون رای آورد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خاطر نشان کرد: موضوع بعدی لایحه اصلاح تبصره های یک و دو ماده دو رسیدگی به تخلفات رانندگی بود که در این موضوع هم بند چهار با اصلاح (عبارت ۱۵ سال به عبارت تا پایان سال ۱۴۰۴) اصلاح شد.

وی افزود: موضوع بعدی که در کمیسیون بحث و بررسی شد، بررسی ماده ۵۶ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بود که بحث در این موضوع نیمه تمام باقی ماند و ادامه بحث و بررسی به جلسه بعدی درباره ماده ۵۶ که نسبتا مفصل است، موکول شد.

این نماینده مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: آخرین موضوع هم در خصوص تقسیم استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان و فارس بود که فارس حذف و موضوع ۳ استان دیگر مجددا به کارگروه ارجاع شد تا مجددا مورد بحث بررسی بیشتری قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار