نجات سرنشینان خودروی گرفتار شده در سیل + فیلم

سرنشینان خودرو که پس از سقوط به شکلی وحشتناک در رودخانه گرفتار شده بودند با بیل مکانیکی نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبیعت زیباست، اما گاهی ممکن است آن روی خطرناکش را به ما نشان دهد. یعنی در عین حالی که از زیبایی لبریز است ناگهان تبدیل به یک هیولا شود. مانند اتفاقی که برای سرنشینان یک خودرو در هند رخ داد.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه نجات سرنشینان این خودروی سقوط کرده به داخل رودخانه خروشان را به تصویر می‌کشد. سرنشینان این خودروی شاسی بلند پس از سقوط به داخل رودخانه و مواجه شدن با جریان شدید آب در وضعیت خطرناکی قرار گرفته بودند که با کمک راهداران نجات یافتند.


بیشتر بخوانید


ظاهرا راننده این خودرو در حال عبور از اتوبان بود که ناگهان به علت از دست دادن کنترل خودرو به داخل رودخانه خروشان سقوط کرد. در ویدئوی منتشر شده این خودرو در حالی که در داخل رودخانه در وضعیتی بسیار خطرناک قرار گرفته دیده می‌شود. مشاهده می‌شود ماموران راهداری با کمک یک دستگاه بیل مکانیکی این خودرو را از داخل رودخانه بیرون می‌کشند. همه سرنشینان این خودرو از این حادثه جان سالم به در بردند.

این اتفاق روز دوشنبه در نزدیکی اتوبان بادرینات واقع در ایالت اوتاراکند رخ داد. این منطقه از هند طی روز‌های گذشته شاهد بارش باران‌های سیل آسا بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار