گل محمدی: برد ارزشمندی برابر فولاد به دست آوردیم/ امکان جذب بازیکن جدید را نداریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر تیم فولاد در هفته اول لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر تیم فولاد خوزستان اظهار کرد:  بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، اما برد ارزشمندی را به دست آوردیم، چون برای این پیروزی خیلی تلاش کردیم. با توجه به اینکه بعد از بازگشت از عربستان تحت فشار زیادی بودیم و مشکلاتی داشتیم جمع کردن تیم مشکل بود. نیمه اول مشخص بود که نتوانستیم بازی همیشگی‌مان را انجام بدهیم و  بازی جالبی نبود.

او افزود: با توجه به اینکه مدام در پرواز بودیم هم از لحاظ روحی و روانی و هم از بدنی و جسمانی  تحت فشار قرار گرفته بودیم.   بازی بهتری در نیمه دوم ارائه کردیم و  از ضربات ایستگاهی خوب استفاده کردیم و گل‌های خوبی زدیم. بردن فولاد در زمین خودش سخت است و کار هر تیمی نیست. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری  بزنیم. آخرین باخت فولاد در خانه مقابل پرسپولیس با کالدرون بود و ۲ سال بود که در خانه نباخته بود.

گل محمدی ادامه داد:  بازیکنان از نظر مالی و امکاناتی زیر فشار هستند و توقعات زیادی از آن‌ها وجود دارد. بازیکنان ما در نیمه دوم خودشان را خوب پیدا کردند و با ذهنیت برنده به میدان رفتند و به پیروزی رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: به تک تک بازیکنان این پیروزی را تقدیم می‌کنم و از تک تک آن‌ها به خاطر اینکه انرژی و تمرکز کافی روی بازی گذاشتند متشکرم. این برد را هم به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم و مبارکشان باشد.

گل محمدی درباره اینکه پرسپولیس قرار است بازیکن دیگری هم جذب کند یا نه گفت: با جیب خالی و پنجره بسته نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. تا پنجره باز نشود نمی‌شود کاری کرد و نمی‌دانم چه زمانی پنجره نقل و انتقالاتی تیم باز می‌شود. در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی تیم‌های اروپایی و کشور‌های دیگر هم بسته است؛ بنابراین در این شرایط گرفتن بازیکن خارجی بسیار سخت است. باید بگردیم تا بازیکن آزاد خارجی بگیریم که آن هم سخت اتفاق می‌افتد. زیرا بازیکنان آزاد حتما مشکلاتی داشته‌اند که بیرون مانده‌اند، نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سامی
۰۷:۴۳ ۰۱ آبان ۱۴۰۰
اقا یحیی , در تیم پرسپولیس شادابی و جنگندگی دیده نمیشه و برای قهرمانی تیمت کوک نیست . ترابی , نعمتی , سرلک , اسدی و پهلوان از امادگی جسمی دور هستن و کمترین میزان دوندگی را دارند .
با این بازیکن های نا اماده و اشباح شده ره بجایی نخواهی برد .
میزان اشتباهات پاس ترابی و عدم مشارکت این بازیکن در پرس باعث شده تیم پرسپولیس همیشه ده نفره دیده بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۳۰ مهر ۱۴۰۰
قهرمانی آسیا حسرت تیم لنگیا. الهلال یادت نره یحیی مافیا. درصد مالکیت ۲۲ درصد. وقت تلف کردن لک. و فرمایشات گرانبار نعمتی یادت نره. حسرت به دل بی نصیب از آسیا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۱ آبان ۱۴۰۰
شما از گروهتون بیاد بالا بعد اظهار نظر کنید. 6 تای ایران و آسیا کیه کیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسه دیگه
آخرین اخبار