کسب رتبه نخست توسط روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان رتبه نخست را کسب کرد.

علیرضا راشکی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  رتبه بندی بر اساس ارزیابی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اعلام شده است.

وی افزود: ارتباط سازنده با جامعه هدف درون و برون سازمانی، تعامل مناسب و پاسخگویی دقیق و به هنگام به مطالبات و مکاتبات سازمان، تولید محتوای استاندارد و حرفه‌ای خبری و هنری، نوآوری و خلاقیت در انجام وظایف استفاده از ابزار‌های متنوع فناوری و مشارکت موثر در کار‌های گروهی از جمله شاخص‌های ارزیابی روابط عمومی این شرکت در سطح کشور به شمار می‌رود.

رئیس هیأت مدیرہ شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان جزو استان‌های گروه ۲ قرار دارد و ارزیابی در میان استان‌های هم گروه انجام شده است.

راشکی افزود: علاوه بر این در ابتدای امسال نیز روابط عمومی شرکت به عنوان روابط عمومی برتر دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان برگزیده شد.

وی تاکید کرد: در آن ارزیابی روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان توانست از۱۰۰۰ امتیاز ۸۸۵ امتیاز کسب کند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صعنی سیستان و بلوچستان یاد آور شد: پیش از این نیز روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان به عنوان یکی از ۷ عضو هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان انتخاب و برای ایشان توسط استاندار استان به مدت ۲ سال حکم صادر شده بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار