ربیعی: مقداری زمان می‌خواهد تا به هماهنگی لازم برسیم/ بازی سختی را در مقابل تیم با انگیزه پدیده خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در بازی پیش رو در مقابل پدیده مشهد توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار با تیم پدیده مشهد در خصوص این بازی اظهار کرد: به تیم پدیده مشهد کادر فنی، بازیکنان و مدیران که به شهر رفسنجان و سرچشمه آمده اند، خوشامد می‌گویم. در رابطه با بازی فردا سعی می‌کنیم، نهایت تمرکز و جدیت خودمان را برای هفته دوم لیگ برتر فوتبال را داشته باشته باشیم و رفته و رفته نشان می‌دهیم که باید به مرز درستی از هماهنگی در اجرای تاکتیک‌ها برسیم و مطمئن هستم که مقداری زمان خواهد برد تا به هماهنگی لازم برسیم باید در بیشتر دقایق بازی از تمرکز بسیار بالایی برخوردار باشیم تا در اجرای برنامه‌ها و تاکتیک‌هایمان موفق‌تر باشیم.

او در خصوص حواشی اخیر تیم پدیده گفت: تجربه همه ما ثابت کرده که این‌گونه موارد و اتفاقات در مقاطعی از لیگ برتر فوتبال کشورمان رخ می‌دهد، اما فکر می‌کنم ما بازی سختی خواهیم داشت، چرا که در این گونه موارد تیم رقیب از انگیزه بالایی برخوردار می‌شود. علاقمندم بودم که شرایط تیم حریف در حالت عادی باشد، چون نحوه بازی کردن با آن‌ها ساده‌تر و راحت‌تر است و هم اینکه بازی در شرایط برابر برگزار می‌شود.

او ادامه داد:  آن چیزی که من استنباط می‌کنم این است که ما با تیمی که از لحاظ سطح انگیزشی و عملکرد و خواستن بالاتر از حالت عادی هست باید روبه‌رو شویم و این برای ما خوب نیست به هر حال سعی می‌کنیم در طول ۹۰ دقیقه بر تمرکز و ذهن خودمان مسلط باشیم تا بتوانیم از این بازی سخت نتیجه دلخواه‌ را کسب کنیم. ما بازی‌های دوستانه اخیر پدیده را بررسی کرده ایم و آن‌ها در ۶ بازی اخیر فقط ۲ گل خورده اند آن‌ها تیمی هستند که منسجم دفاع می‌کند و ضد حملات خوبی را نیز انجام می‌دهند.

ربیعی درباره وضعیت ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان بیان کرد: مدیران مس رفسنجان و من علاقه داشتیم بازی‌های تیم را در سرچشمه برگزار کنیم و همه سرمربیان لیگ برتری دوست دارند در یک زمین چمن خوبی بازی کنند و زمین چمن ورزشگاه سرچشمه از کیفیت خوبی برخوردار است و امکانات ورزشگاه  در حد میزبانی بازی‌های لیگ برتر است.

او درباره وضعیت محمد انصاری گفت: محمد انصاری از بازیکنان خوب ما است و در بازی با سپاهان دچار مصدومیت شد و تورم ایجاد شده روی زانوی او اجازه گرفتن MRI را نمی‌دهد و فکر می‌کنم او با مصدومیت شدیدی روبه رو است. امیدوارم او هرچه زودتر به تیم ملحق شود و ما نهایت حمایت را از او خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار