پاسخ وزیر اقتصاد به شائبه فروش گسترده اوراق دولتی در بورس

خاندوزی گفت: در مهرماه مخارج دولت بدون هیچ انتشار ‎اوراق بدهی جدید تأمین شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان خاندوزی وزیر اقتصاد در پیامی در توئیتر نوشت: در شرایطی که کشور با کسری بودجه بی‌سابقه تحویل دولت سیزدهم شده بود، به لطف خدا در مهرماه مخارج دولت بدون هیچ انتشار ‎اوراق بدهی جدید تأمین شد.

 

پاسخ وزیر اقتصاد به شائبه فروش گسترده اوراق دولتی در بورس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
اینها یامسلمان نیستند بلکه نماینده صهیونیست هستند قصد نا امید کردن مردم از دین اسلام را دارند یامسلمان نادان هستند که با عمل ناآگاهانه تیشه به ریشه اسلام میزنند چون در دین اسلام دروغگویی و دزدی از مردم و ظلم به مردم گناه و حرام است ولی اینها با دروغگویی و دزدی از مردم و ظلم به مردم مخصوصا" دزدی که در بورس از مردم کردند باعث تردید مردم در انتخاب دین اسلام میشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
این دروغی بزرگ است وقتی دولت مردان دروغ می گویند خدا به داد مردم برسد دولت در مهرماه 135 هزارمیلیارد تومان اوراق فروخت آن هم به زور به بانک ها و صندوق ها هر کس که مقاومت کرد برکنار شد. شاید مردم عادی باور کنند اما برای ما ها این دروغ ها قابل باور نیست .
چرا نمی گویی این هزینهها را از کجا تامین کردی؟ من فکر می کردم چون این 40 سال 32 سال دولت دست جریان اصلاح طلب بوده پس مشکل برمیگرده به اون جریان ولی وقتی رفتار دولت در جریان خودرو و بورس و قولی که در انتخابات دادند دیدم فهمیدم مشکل از خود این دوستان است.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۴۹ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
خدا لعنت کنه افراد دروغگو رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۳ آبان ۱۴۰۰
این بودجه رو قرض از بانک مرکزی نیست. قبول. انتشار اوراق هم نیست ،قبول . پس ارثه؟ یا دنگ گزاشتین وسط . آخه این دروغ ها چیه وزیر. اگه جنگ می شد بورس اینطور نمیشد تو 10 روز 50 درصد ضرر؟ آخه انصاف چیز خوبیه . صد رحمت به دولت روحانی
آخرین اخبار