معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام مطرح کرد؛

۱۲ بیمارستان تحویل وزارت بهداشت داده ایم/ کمک ۵ هزار میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام در دوران کرونا

سید هاشمی گفت: ما در بحث ساخت بیمارستان نیز با وزارت بهداشت همکاری داشتیم و تاکنون ۱۲ بیمارستان تکمیل و تحویل داده شده است.

سید مصطفی سید هاشمی معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در گفت وگو با خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های بهداشتی و درمانی این ستاد گفت: ما در سال کنونی ۵۰ مرکز درمانی و اورژانسی در ۲۸ شهرستان ۱۰ استان افتتاح کردیم و در دوران کرونا آماده خدمات دهی هستند.

او ادامه داد: این بهره برداری‌ها در ادامه پژوه‌هایی است که با وزارت بهداشت و اورژانس کشور داشتیم. قرار بود ۲۸۶ مرکز بهداشتی تحویل دهیم که تا قبل سال ۱۴۰۰، ۱۵۰ مرکز را افتتاح کردیم و علاوه بر آن ۵۰ مرکز دیگر را به بهره برداری رساندیم و امیدواریم مابقی را  تا پایان سال آماده کنیم.

معاون هماهنگی ستاد توضیح داد: ما در بحث ساخت بیمارستان نیز با وزارت بهداشت همکاری داشتیم و قرار شد ۱۷ بیمارستان را تحویل این وزارتخانه دهیم که تاکنون ۱۲ بیمارستان تکمیل و تحویل داده شده است.

سید هاشمی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای این پروژه‌ها ۸۸۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده است. اگر در مجموع فعالیت‌های ستاد از نظر تامین معیشتی، کمک به کسب و کار‌های تولیدی، واکسن کرونا و دارو‌های مقابله با کرونا را در نظر بگیریم، بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان هزینه شده که رقمی چشمگیر است.

او در پایان تاکید کرد: امیدواریم تمام ارگان‌ها دست به دست هم بدهند و با همکاری‌های متقابل تمام توان خود را برای مقابله با کرونا بگذارند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار