رئیسی در جلسه هیات دولت:

پیشگیری و تجهیز در مقابل حملات سایبری ضروری است/ هدف حمله به جایگاه‌های سوخت، ایجاد اختلال در زندگی مردم بود

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیشگیری و تجهیز در مقابل حملات سایبری گفت: عده‌ای قصد دارند با ایجاد اخلال در زندگی مردم آنان را عصبانی کنند.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌السلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به حمله سایبری روز گذشته به سیستم جایگاه‌های سوخت در کشور گفت: هدف از این اقدام مختل کردن زندگی مردم بود تا بتوانند به مقاصد مشخص خود برسند.

رئیس جمهور افزود: در این حمله سایبری نه تنها مسئولین دچار سردرگمی نشده بلکه بلافاصله شرایط را مدیریت کردند و مردم نیز آگاهی خود را در مواجهه با این مشکل نشان دادند و با هوشیاری اجازه ندادند که کسی بتواند سوء استفاده و فرصت طلبی کند.

رئیسی با تمجید از اطلاع‌رسانی به موقع رسانه ملی تأکید کرد: جا دارد صمیمانه از همراهی و همکاری مردم نیز قدردانی کنیم.

رئیس جمهور تأکید کرد: متقابلاً وزارت نفت باید نسبت به جبران آثار اخلال ایجاد شده، اقدام نماید که حقی از مردم ضایع نگردد.

رئیسی تاکید کرد: باید در عرصه جنگ سایبری آمادگی جدی داشت و دستگاه‌های مربوطه با تقسیم کار مناسب، اجازه ندهند دشمن در این عرصه اهداف شوم خود را پیگیری کرده و در روند زندگی مردم مشکل ایجاد کند.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اهمیت و اولویت خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم، گفت: مسئولین باید توجه داشته باشند که هر کسی که شهروند ایران است و در این مملکت زندگی می‌کند فارغ از دین و مذهب و قوم و نژاد بر گردن ما حق دارد و ما نیز نسبت به آنان تکلیف و وظیفه خدمت رسانی داریم لذا نگاه و رویکرد مسئولین باید خدمت به همه اقشار و مردم باشد.

رئیسی همچنین با اشاره به گفت وگو با دانشجویان و ابراز نگرانی تعدادی از آنان از وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی، به وزرای علوم و بهداشت و درمان دستور داد نسبت به تجهیز ترمیم و رفع مشکلات خوابگاه‌های دانشجویان متاهل و مجرد اقدامات لازم را بعمل آورند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
ماشالا کلمات قصارتان خیلی حکیمانه است مراقب باشید سرما نخورید ما نمیتوانیم زور نزن چون مبدا تفکر و بها و ارزش از ان علوم انسانی و حوزوی است پس در علوم فنی و ... تعطیالید موشک هم خدا برکت به باجهای دلاری بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
سلام آقای رئیس جمهور محترم
خیلی ممنون و تشکر از زحمات شما وصداقتتون.
امیدوارم خدا پشت و پناهتون باشه وخدا بهتون صبر دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
اینم ازنوع مدیریت انقلابی وجهااااااااااااااااااادی خخخخخخخ برو اقلیت مردم بیسواد را مسخره کن نه اکثریت ملت 5ابتدایی رئیس جمهور شده خخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
ریسی بی لیاقت استعفا استعفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
میگید هدف از حمله به جایگاه سوخت،،اختلال در زندگی مردمه،،،خب شما مردانگی کنید و فعلا سوخت به قیمت ازاد نفروشید و همون قیمت کارتی بدین دست مردم ....
United States of America
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
اکثرا میگن کار خود دولته برای اینکه بنزین رو گرون کنن شما میگی هک کردن هر کی یه چیزی میگه بلاخره واقعیت کدومه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
خبر دارم که شعار هم طراحی کرده بودند: "بنزین من کو".
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
تورم وگرانی وبیچارگی زندگی همه مردم طبقه پائیین رو اختلال انداخته چه برسد به حملات سایبری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
اقا رئیسی محاکمه دولت روحانی به دلیل اشتباه در برجام و بازی کردن با سرنوشت ۸۰ ملیون ایرانی باید محاکمه بشن من به دلیل عدالت خواهی شما بهتون رای دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
سخنگوی قوه قضائیه فرمودند چون ایشان روحانی هستند باید پرونده ایشان در حوزه و دادگاه مخصوص روحانیون بررسی شود (کاپیتولاسیون داخلی) تنها فرقش با کاپبتولاسیون آمریکایی در اسمش است آن کاپیتولاسیون امریکایی بود و این کاپیتولاسیون روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
مدارس رو تعطیل کنید.
واکسن ها کارآمد نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
وقتی وزرا و مدیران دولت قبل منجمله مهندس زنگه و خانم ابتکار بنا به درخواست مردم و پیگیریهای قوه قضاییه باید مورد بازخواست و محاکمه قرار گیرند. نتیجه اش می شود خرابکاری در سامانه های کارت سوخت و ایجاد نا امیدی در مردم. این است عملکرد اصلاح طلبان.
آخرین اخبار