بارش باران و برف و کاهش دما از روز جمعه در آذربایجان شرقی

مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی، از بارش برف و باران و کاهش دما و همچنین وزش باد گاهی تا نسبتا شدید، از روز جمعه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،افشین ابراهیمی مسوول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی امروز گفت: نقشه‌های پیشیابی هواشناسی نشان می‌دهد سامانه بارشی از روز جمعه ۷ آبان ماه وارد استان شده و سبب بارش باران و برف و کاهش دما در همه نواحی استان می‌شود.

او با اشاره به بارش برف و باران و مه افزود: اختلال در تردد و لغزندگی جاده‌ای و کاهش دید افقی به ویژه در جاده‌های کوهستانی و مرتفع دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از سفر‌های غیر ضروری اجتناب نموده و اقدامات پیش گیرانه انجام گیرد.

او با اشاره به وزش باد گاهی تا شدید، بیان کرد: احتمال پرتاب اشیا و سقوط اجسام و تابلو‌های تبلیغاتی و شکستن سرشاخه‌های درختان بر اثر وزش باد شدید دور از انتظار نبوده و توصیه می‌شود از ساختمان‌های نیمه کاره و ایستادن در مکان‌هایی که احتمال سقوط اجسام وجود دارد، دوری شود.

مسوول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی تاکید کرد: به هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی بعمل آوردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار