برگزاری جشنواره‌ عکس نگاه نار در تفت

دبیر اجرایی اولین جشنواره‌ نگاه نار گفت: سابقه‌ی طولانی عکاسی در تفت بهانه‌ای برای برگزاری این جشنواره‌ با محوریت انار شد.

حمید سعیدی دبیر اجرایی اولین جشنواره‌ عکس نگاه نار شهرستان تفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: هنر عکاسی در تفت سابقه‌ بسیار طولانی دارد که این پیشینه به عکس‌های به جای مانده از حدود ۱۰۰ سال پیش بر می‌گردد.

او افزود: هرساله آبان ماه  با میوه‌ی انار در باغشهر تفت عجین  است و این موضوع موجب برگزاری اولین جشنواره عکس نگاه نار شد.

سعیدی ادامه داد: شهرستان تفت در زمینه عکاسی دارای ظرفیت بسیار خوبی است که تاکنون در سطح استان شناخته نشده و این جشنواره می‌تواند منعکس کننده‌ ظرفیت‌های تفت از جمله عکاسان آن و فرهنگ و آداب و رسوم این شهرستان باشد.

او اضافه کرد: این جشنواره با همکاری انجمن مردم نهاد عکاسان و بسیج رسانه شهرستان تفت برگزار می‌شود.

یوسفعلی شکوفر رئیس جشنواره عکس نگاه نار با بیان اینکه شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است، گفت: متقاضیان از سراسر کشور می‌توانند عکس‌های خود را با محوریت سنت انار چینی، انار و مردم، انار و زیبایی ها، انار و تاریخ تفت به دبیرخانه‌ این جشنواره در فضای مجازی به شماره‌ی ۰۹۱۳۲۵۵۹۰۷۹ ارسال کنند.

رئیس جشنواره عکس نگاه نار اضافه کرد: جشنواره از پنجم آبان ماه شروع به کار کرده و برای ارسال آثار تا ۱۵ آبان فرصت باقی است.

او ادامه داد: آثار ارسالی ۱۷ و ۱۸ آبان مورد داوری قرار می‌گیرند و عکس‌های برگزیده آخر آبان ماه همراه با اختتامیه معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.