تشکر امام جمعه خرمشهر از صداو سیما بابت انعکاس به موقع در حمله سایبری

حجت الاسلام عادل پور از صداو سیما بابت انعکاس و آگاهی دادن به موقع به مردم هنگام حمله سایبری تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حجت الاسلام عادل پور، امام جمعه خرمشهر در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: از صداوسیما بابت انعکاس به موقع، سریع و اطلاع رسانی میدانی در برابر حمله سایبری اخیر به سیستم هوشمند سوخت تشکر میکنم.

او این حمله سایبری را در کشور از سوی دستگاه های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست که هدف آن ها ایجاد فتنه بود.

حجت الاسلام عادل پور افزود: مشکلات خرمشهر از قبیل مشکلات زیرساختی، عمرانی، خدماتی، سرقت و حمله های مسلحانه در شهر، و دستگاه های مفسد در این شهستان ر را در قالب نامه ای به ریاست قوه قضاییه اطلاع داده شد.

امام جمعه خرمشهر او کوچکترین راه برای کم کردن مشکلات خرمشهر را تعیین تکلیف سریع شهردار شهر از سوی استانداری خواند و ادامه داد: بیش از ۲ ماه از انتخاب شهردار می گذرد اما حکم تایید یا رد آن تاکنون اعلام نشده و خواستار سرعت بخشی در این امر از سوی مسولین مربوطه هستیم.

او با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص تاکید ویژه ایشان به تحقق عدالت در جامعه  خطاب به سرپرست منطقه آزاد اروند افزود: افراد مسأله دار نباید جایی در منطقه آزاد اروند داشته باشند و باید در انتخاب مدیران توجه بیشتری شود.

حجت الاسلام عادل پور از مسئولان خواست تا در هفته ی دانش آموز با درنظر داشتن برنامه هایی به سراغ تشکل های دانش آموزی رفته و از دانش آموزان نخبه و نمونه تجلیل و قدردانی کنند.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.