پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در دستان دانش آموزان دهه هشتاد

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی در پیامی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، پیشرفت‌های کشور را منوط به همت دانش آموزان دهه هشتادی دانست.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی باستان رئیس سازمان بسیج دانش آموزی به مناسبت روز نوجوان و هفته بسیچ دانش آموزی پیامی صادر کرد که مشروح آن در ادامه آمده است:

سلام و درود خدا بر امام راحل عظیم الشان (ره)

سلام و درود خدا بر شهدای اسلام و انقلاب سلام و درود خدا بر ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۵ هزار معلم شهید

سلام و درود خدا بر رهروان راستین راه شهدای گرانقدر خصوصا شما دانش آموزان دهۀ هشتاد شما دانش آموزانی که در مسیر علم و دانش نسبت به خود سازی و معنویت افزایی خود اهتمام دارید و با بصیرت انقلابـی خود در عرصه‌های مورد نیاز نظام و انقلاب اسلامـی حضور دارید و همچون شهید محمدحسین فهمیده، بهنام محمـدی و محمد رسول رضایـی چشم به اعتلا و اقتدار ایران اسلامـی دارید.

در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنید و با نصب العین قرار دادن فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامـنه‌ای (مد ظله العالی) همواره در سنگر علم و دانش، خود سازی معنوی و تربیت جسم و جان پیشگام گام دوم انقلاب هستید.

بی شک شما همان نسلی هستید که با دستان شما پیشرفت‌های زیادی برای انقلاب اسلامـی محقق خواهد شد. اینجانب روز نوجوان، هفته بسیج دانـش آموزی و هفته استکبار ستیزی را به همه دانش آموزان ایران اسلامـی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای همه شما عزیزان آرزوی توفیق، سلامتی و سعادت دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار