حمایت معاون ترامپ از سازمان تروریستی منافقین

معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا ضمن شرکت در کنفرانسی که سازمان تروریستی منافقین در واشنگتن برگزار کرده بود، از آن‌ها حمایت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «مایک پنس» معاون «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا با شرکت در کنفرانسی که سازمان تروریستی منافقین در واشنگتن، پایتخت این کشور برگزار کرد از این سازمان تروریستی حمایت کرده و «مریم رجوی» سرکرده آن را الهام بخش جهان توصیف کرد!

پنس در سخنانی در این کنفرانس به لفاظی پرداخته و  در اظهاراتی بی اساس گفت: «سازمان مجاهدین خلق» یک سازمان خوب، مجهز به امکانات مناسب و با حمایت مردمی است که می‌تواند جایگزین حکومت فعلی ایران شود!

مایک پنس در ادامه سخنان خود بدون اشاره به ترور‌های دهه شصت ایران توسط مزدوران منافقین و خفگان درون این سازمان ادعا کرد: سازمان مجاهدین خلق متعهد به دموکراسی، حقوق بشر و آزادی است و رهبری آن را یک زن فوق العاده به نام «مریم رجوی» برعهده دارد که الهام بخش جهانیان است.

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا با انتقاد کردن از دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا همچنین مدعی شد مقامات دولت بایدن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) یا توافق هسته‌ای ایران را در آغوش گرفته‌اند!

پیش از این بر اساس گزارش «بیزینس اینساید» سازمان منافقین صد‌ها هزار دلار به شخصیت‌های سیاسی آمریکایی می‌پردازد تا در رویداد‌های مرتبط با آن‌ها سخنرانی کنند، کسانی مانند اد رندل، فرماندار سابق پنسیلوانیا و رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک. مقام‌های ارشد دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، از جمله مایک پمپئو، وزیر امور خارجه سابق و جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی، پیشتر در رویداد‌های ویژه سازمان منافقین سخنرانی کرده‌اند.

سخنگوی پنس نیز در جواب بیزینس اینساید که پرسیده بود آیا معاون ترامپ نیز برای شرکت در این کنفرانس پول گرفته است یا خیر؟ سکوت کرده و پاسخی نداد. برخی از منابع سکوت او را نشانه‌ای بر گرفتن پول پنس تعبیر کردند.

از خرداد سال ۶۰ با اعلام حرکت مسلحانه، سازمان منافقین شروع به ترور‌‎های سازمان یافته در ایران کرد. همزمان با این عملیات‌های تروریستی «صدام حسین» دیکتاتور سابق عراق که به خاک کشورمان تجاوز کرده بود امید تازه‌ای برای درهم شکستن مقاومت مردم ایران یافته و همکاری‌های منافقین با صدام برای حمله جانانه به ایران و از بین حاکمیت آن شروع شد. این سازمان بارها در طول جنگ به مردم ایران خیانت کرده که البته متحمل شکست‌های سختی نیز شد. اگرچه این سازمان دیگر توانی مانند گذشته ندارد، اما تلاش می‌کند با جذب بودجه از برخی کشور‌ها و انجام برخی اقداماتِ تروریستی، خود را فعال نگه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۸ آبان ۱۴۰۰
بخاطر پولی که بهشون میدهند
یک روزنامه نگار امریکایی زن .لیست شون را دراورد که
چقدر پول میگیرند
آخرین اخبار