تشریح برنامه های اجرایی هفته بسیج دانش آموزی در کهگیلویه وبویراحمد

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ۳۵ عنوان برنامه شاخص در هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سعادت صالحی‌نیا مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۸۰ بسته کیف و ۶۵۰ بسته نوشت‌افزار به ارزش ۲۳۸ میلیون با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بین دانش آموزان ، همچنین در محله‌های کم‌برخوردار حاشیه‌های شهر یاسوج، گچساران و دهدشت بسته های فرهنگی و ورزشی توزیع می‌شود.

صالحی نیا از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی بخش دیشموک به نیابت از ۴۴۶ شهید دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: یادواره شهدای دانش‌آموزی دیشموک امروز یکشنبه ۹ آبان برگزار می‌شود.

او با اشاره به تجلیل از ۱۳۵ تن از نخبگان علمی بسیجی دارای رتبه زیر هزار در کنکور سراسری، گفت: اختتامیه طرح یاوران ولایت کشوری نیز به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.

صالحی نیا دیدار با ائمه جمعه، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و تجلیل از مربیان برتر طرح شهید بهنام محمدی را از دیگر برنامه‌های این هفته دانست.

او گفت: آیین تکریم و معارفه ۳۲۹ فرمانده واحد و دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموزی به نیابت از ۴۴۶ شهید برگزار می‌شود.

صالحی نیا توزیع ۵۴ مورد سیستم صوتی به ارزش ۳۲۴ میلیون با همکاری بسیج سازندگی در مدارس را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد و گفت: جشنواره فناوری و نوآوری با عنوان ربات‌های سازه آمپول و لیگ رباتیک دنا در این هفته آغاز می شود.

او گفت: آزادسازی سه تن از زندانیان جرائم غیرعمد و خانواده دانش‌آموزان نیازمند از دیگر برنامه های بسیج دانش آموزی در این هفته است.

صالحی نیا گفت: از جهادگران دانش‌آموز مبارزه با کرونا و مدافعان سلامت و پویش همیاران سلامت تجلیل می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح استان خاطرنشان کرد: در روز ۱۳ آبان نمایشگاه دانش‌آموزی تاریخ مستطاب آمریکا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.