حفظ و توسعه ظرفیت‌های صنعتی گیلان، راهبرد اصلی سازمان صمت

رئیس سازمان صمت گیلان در بازدید از چند واحد صنعتی صومعه سرا گفت: حفظ و توسعه ظرفیت‌های صنعتی استان راهبرد اصلی این سازمان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در حاشیه بازدید امروز استاندار گیلان از چند واحد صنعتی واقع در شهرک صنعتی صومعه سرا گفت: در عرصه پشتیبانی از تولید و مانع زدایی می‌توانیم با تعامل و حمایت‌های بخش دولتی و پشتکار واحد‌های خصوصی شاهد رونق روزافزون تولید و اشتغال در استان باشیم.

او حفظ و توسعه ظرفیت‌های صنعتی استان را راهبرد اصلی سازمان صمت عنوان کرد و افزود: گیلان با بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی دارای پتانسیل‌های زیادی در حوزه تولید و تجارت است که با بهره مندی بهینه از پتانسیل‌های موجود می‌توان فضای مطلوبی را برای پیشرفت صنعتی استان با تکیه بر توان داخلی رقم زد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان امروز به همراه رئیس سازمان صمت گیلان و جمعی از مسئولان اجرایی و قضایی استان از ۴ واحد صنعتی گیلان نظیر؛ صنایع ابریشم گیلان، شرکت پترو آراد تیلار، شرکت کارتن کار، شرکت فرآوری سبوس کندوج مستقر در شهرک صنعتی صومعه سرا بازدید و به صورت میدانی به مشکلات این واحد‌ها رسیدگی کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.