اولیایی: مجوز حرفه‌ای سرخابی‌ها با فشار بالا دستی‌ها صادر شد/ شاید‌ AFC مجوز را تایید نکند

عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای درباره وضعیت حضور سرخابی‌ها در رقابت های آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم اولیایی، عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای اظهار کرد: باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال با فشار مراجع بالاتر و مشروط مجوز حرفه‌ای گرفتند.

او ادامه داد: به قول امروزی‌ها باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با تک ماده و مشروط مشکلشان حل شد. برای باشگاه تراکتور هم در حال بررسی است، اما مجوز استقلال و پرسپولیس صادر شد و تضمین دادند مشکلات به زودی برطرف شوند. ما مدرک فیزیکی نداریم و مدارک در سایت بارگذاری می‌شوند. AFC ناظر این روند است و شاید این نهاد اجرایی این مجوز را تایید نکند. 

اولیایی گفت: این احتمال وجود دارد که در راستی آزمایی AFC این مجوز را تایید نکند. کمیته‌های مجوز حرفه‌ای و بدوی، از سوی بالاترین مراجع تضمین‌های بسیار سنگینی به AFC داده‌اند و اگر خلاف اظهارات مطرح شده ثابت شود اعضای کمیته‌ها با محرومیت و جرایم سنگینی مواجه خواهند شد.

او بیان کرد: اگر باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در طول فصل مشکلات و نواقص خود را برطرف نکنند، در آن صورت کمیته مجوز حرفه‌ای می‌تواند مجوز صدور حرفه‌ای را پس بگیرد.

عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای درباره وضعیت باشگاه تراکتور گفت: در حال حاضر فقط باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس درخواست کسب مجوز حرفه‌ای داده بودند، اما باشگاه تراکتور درخواستی نداشته است. اگر باشگاه تراکتور خواستار صدور مجوز حرفه‌ای باشد، در آن صورت همانند سرخابی‌ها برای این باشگاه هم به صورت مشروط مجوز صادر می‌کنیم.

اولیایی بیان کرد: امیدوارم رئیس جمهور به قول انتخاباتی خود عمل و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۹ آبان ۱۴۰۰
Afcهم اصلا نمی فهمه
آخرین اخبار