معاون پرورشی و تربیتی بدنی ناحیه یک اهواز:

کانون‌های فرهنگی و تربیتی زمینه ساز رشد پرورش ایده‌های دانش‌آموزان باشند

عبیات به نقش تربیتی کانون های فرهنگی تربیتی اشاره کرد و گفت: این کانون‌ها زمینه ساز رشد استعداد، خلاقیت و پرورش ایده‌های دانش‌آموزان باشند.

علی عبیات معاون پرورشی و تربیتی بدنی ناحیه یک اهواز در جلسه هماهنگی کانون های فرهنگی و تربیتی ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کانون‌های فرهنگی و تربیتی می‌توانند زمینه ساز رشد استعدادها، خلاقیت و پرورش ایده‌های دانش‌آموزان باشند.

او با اشاره به فعالیت پرورشی و خارج از مدرسه در قالب کانون‌های فرهنگی و هنری، افزود: این کانون‌ها بهترین مکان برای انجام فعالیت‌های اثر گذار تربیتی هستند.

عبیات با بیان اهمیت انجام فعالیت‌های تربیتی و پرورشی، بیان کرد: کانون‌های فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش در صورت داشتن برنامه‌های قابل قبول و مؤثر می‌توانند ملجاء اهل هنر باشند.

معاون پرورشی و تربیتی بدنی ناحیه یک اهواز خلاقیت و ایده پردازی را نیاز امروز نسل جوان خواند و ادامه داد: کانون‌های فرهنگی و تربیتی باید به این نیاز‌ها توجه داشته باشند و در زمینه شناسایی خلاقیت‌ها و رشد ایده‌های نسل امروز نقش آفرینی کنند.

این فرد مسئول در آموزش و پرورش اهواز کانون‌های فرهنگی و تربیتی را بهترین مکان برای تمرین اجتماعی شدن دانش آموزان خواند و بیان داشت: این کانون‌ها در پاسخگویی به نیاز نسل جوان می‌توانند یاریگر خانواده و مدارس باشند.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: آموزش و پرورش ، اهواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.