سرما همدم این روزهای زلزله زدگان چلو

بخشدار چلو شهرستان اندیکا گفت: برف رشته کوه کینو را سفید پوش کرد و با توجه به سرمای زودرس و زلزله زندگی مردم به سختی می‌گذرد.

قادری بخشدار چلو، شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اولین برف پاییزی رشته کوه کینو یا همان بام خوزستان را سفید پوش کرد و با توجه به سرمای زود رس، زندگی مردم زلزله زده به سختی می‌گذرد.

او با بیان اینکه مسئولان سفر‌های زیادی به بخش چلو داشته اند، افزود: در شرایط موجود چادر مناسب برای اسکان موقت جزو ضروریات مردم زلزله زده منطقه است که باید تامین شود.

قادری تصریح کرد: حدود یک هزار واحد تخریبی وجود دارد که کار آوار برداری از سوی بنیاد مسکن آغاز شده است و زیر ساخت‌های بخش چلو در حوزه راه، آب، برق، کشاورزی و بهداشت مشکلات زیادی دارند.

بخشدار چلو با بیان اینکه امیدوارم مسئولانی که به بخش چلو آمدند و وعده‌هایی دادند به وعده‌های خود عمل کنند، بیان داشت: انتظار می‌روند با توجه به فصل سرما و بارش باران و برف دستگاه‌هایی مانند بنیاد مسکن در روند کار تسریع کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: بسیج سازندگی سپاه پاسداران کار ساخت ۶۰۰ آغل دام با یک انباری جهت اسکان موقت را آغاز کرده است و رئیس بنیاد مستضعفان وعده تامین سیمان رایگان کل منازل احداثی و تعمیری و تامین یک هزار و ۵۰۰ دستگاه یخچال و بخاری و فرش را داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
فصل زمستان تو راه درست نیست تو چادر زندگی کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
باید به وضعیت مردم رسیدگی بشه