ورود گاو به خیابان پس از فرار از کشتارگاه

گاوی که از کشتارگاه و حین بریدن سرش فرار کرده بود با ورود به خیابان مردم را غافلگیر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گاوی که از یک کشتارگاه در اسکاتلند فرار کرده بود با ورود به خیابان خبرساز شد. این گاو که از کشتارگاهی در شهر مورتون شمالی فرار کرده بود پس از ورود به خیابان به خودرو‌ها خساراتی جدی وارد کرد. فرار این گاو موجب تعطیلی موقت اتوبوس شهری شد. همچنین برخی از مدارس برای حفاظت از جان دانش آموزان اقدام به بستن درب مدارس کردند.

پس از وقوع این حادثه پلیس با تعقیب و محاصره گاو موفق به کنترل این حیوان شدند. پلیس برای به کنترل درآوردن این حیوان اقدام به بستن خیابان‌ها کرد. در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده این گاو سرگردان را در خیابان نشان می‌دهد. در یکی از تصاویر خودروی ون پلیس در حالی که در تعقیب گاو دیده می‌شود.


بیشتر بخوانید


بنا به گزارش رسانه‌ها این گاو حین سربریدن موفق به فرار از کشتارگاه شده بود. سرانجام ماموران پلیس با محاصره و شلیک گلوله این حیوان را از پای درآوردند. گفتنی است؛ وقوع این حادثه و فرار این گاو از کشتارگاه در اسکاتلند در حالی خبرساز می‌شود که چندی پیش نیز ورود یک گاو به محوطه حیاط پارلمان در پرث استرالیا خبرساز شده بود.

 کشتارگاه گاو

فرار گاو

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۱۳ آبان ۱۴۰۰
گاو بدبخت جز مرگ راهی جلوش نبود
کاش برده بودنش به منطقه ای سرسبز و رهاش کرده بودن گناه داشت