لیگ برتر فوتبال؛

فولاد خوزستان ۲ - مس رفسنجان یک/ ویسی بالاخره با فولاد طعم پیروزی را چشید

تیم های فوتبال فولاد خوزستان و مس رفسنجان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و مس رفسنجان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.

فولادی‌ها در ۲ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر متحمل ۲ شکست مقابل پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک شدند و برای پیروزی در این دیدار خانگی انگیزه زیادی داشتند. در طرف مقابل مسی‌ها نیز در هفته ابتدایی لیگ مقابل سپاهان شکست خوردند و بازی هفته دومشان برابر پدیده نیز به دلیل سفر نکردن بازیکنان این تیم به رفسنجان از طرف سازمان لیگ لغو شد تا مس برای کسب اولین برد راهی اهواز شود.

در دقیقه ۲۷ بازی برخورد لوسیانو پریرا، کاپیتان فولاد و فایز الرشیدی، دروازه بان مس به اعتقاد داور بازی پنالتی تشخیص داده شد و پریرا در دقیقه ۲۸  از روی نقطه پنالتی موفق شد دروازه مس را باز کند. در دقیقه ۴۶ نیمه دوم بازی نیز احمد الجبوری پشت سر مدافعان مس صاحب توپ شد و در حالت تک به تک با الرشیدی، دروازه مس را باز کرد.

بازیکنان مس که چیزی برای از دست دادن نداشتند در ادامه بازی فشار زیادی روی دروازه فولاد وارد کردند و در دقیقه ۶۸ گادوین منشا، مهاجم مس در محوطه جریمه با یک شوت زمینی دروازه احسان مرادیان، سنگربان فولاد را باز کرد؛ اما در ادامه بازی آن‌ها نتوانستند یک گل دیگر به ثمر برسانند و بازی با نتیجه ۲ بر یک به نفع فولاد به پایان رسید تا روند ناکامی فولاد در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر تمام شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۴۰ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
ماشالا فولاد
آخرین اخبار