کشت و صنعت مکران و شهر جدید تیس دو پروژه استراتژیک شهرستان کنارک می‌باشند

فرماندار کنارک گفت: بندر کنارک نسبت به شهر‌های سیستان و بلوچستان از مزیت‌های بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، با حضور حمید الدین یوسفی فرماندار کنارک، سارانی مدیرکل دفتر امور شهری، اعضای شورا‌های اسلامی شهر و شهرداران کنارک و زرآباد جلسه دوره آموزشی ویژه اعضای شورای اسلامی در محل سالن کنفرانس فرمانداری کنارک برگزار شد.

بحمید الدین یوسفی فرماندار کنارک ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی با اشاره به ظرفیت‌ها شهرستان کنارک گفت: بندر کنارک نسبت به شهر‌های استان از مزیت‌های بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: این شهرستان با توجه به بافت شهری که دارد ساماندهی سکونت گاه‌ها یک امر ضروریست و با واگذاری زمین‌ها ارتش به مردم فرصت مناسبی است تا شهر کنارک از حالت بن بست خارج شود.

یوسفی افزود: در دو شهرستان کنارک و زرآباد پروژه بزرگراه‌هایی در حال اجرا می‌باشد و هم اینکه ۷کارگاه در زمینه ایجاد بزرگراه با جدیت در حال فعالیت می‌باشند.

فرماندار کنارک به دو پروژه مهم و استراتژیک در شهرستان کنارک از جمله کشت صنعت مکران و شهر جدید تیس اشاره کرد و گفت: کشت صنعت مکران طرح پیشران توسعه سواحل مکران و یک طرح بزرگ مقیاس در کشور است که در سواحل مکران ایفای نقش خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان زرآباد مزیت ویژه از جمله کشاورزی، صید و صیادی، گردشگری برخوردار است.

فرماندار شهرستان کنارک با اشاره به اینکه در شهرستان کنارک هیچ گونه روستای فاقد برق وجود ندارد، بیان کرد: با کمک خیرین و دولت در زمینه ایجاد فضا‌های آموزشی در کنارک در ۲ سال گذشته اتفاقات مثبتی رخ داده است.

سارانی مدیرکل دفتر امور شهری در این جلسه آموزشی موضوعاتی نظیر، آشنایی با قوانین و مقررات و آئین نامه ها، شرح وظایف و اختیارات شوراها، و شهردار‌ها مطرح و آموزش‌های لازم ارائه نمود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار