طرح توسعه گاز در مناطق شهری و روستایی کوار  با اجرای  بیش از ۲۳ کیلومتر شبکه گاز و نصب ۲۰۰فقره انشعاب پلی اتیلن و فلزی در مناطق شهری و روستایی کوار آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامعباس حسینی مدیرعامل شرکت گاز  استان فارس گفت: این طرح شامل گاز رسانی به حفره‌های خالی، مناطق توسعه یافته و واحد‌های تولیدی و کشاورزی  شهرستان کوار و روستا‌های تابعه است که با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار در مدت ۹ ماه اجرا می‌شود.

او بیان کرد: با افتتاح این طرح به بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی، ۱۲ مجتمع گاوداری، ۵ واحد گلخانه،۱۰ باربری، ۲ سردخانه و ۵ مرغداری گاز رسانی می‌شود.

حسینی تصریح کرد: هم اکنون ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهرستان کوار۱۰۰ درصد است و در فهرست شهرستان‌های سبز گازرسانی کشور قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز  استان فارس ادامه داد: نصب ۳۰۰ فقره علمک به صورت پراکنده در سطح شهرستان کوار با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در دست انجام است.

او افزود: طرح مقاوم سازی شبکه گازرسانی در روستا‌های ارباب علیا، بورکی لهکوه، انجیره، دره عسلویه و هورباف شهرستان کوار در حال اجراست.

حسینی اضافه کرد: این طرح با اعتباری بیش از ۳ میلیارد تومان با همکاری شرکت مکانیک کاران  مرودشت اجرا می‌شود و تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا سه ماه  آینده به بهره برداری می‌رسد.

شهرستان کوار در  ۴۵ کیلومتری جنوب غربی شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار