میلواکی به راحتی دیترویت را از پیش رو برداشت/ پیروزی لیکرز در ثانیه‌های پایانی با درخشش "لبران"

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آمریکا NBA بامداد امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (چهارشنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، میلواکی باکس مقابل دیترویت پیستونز قرار گرفت. در این بازی تیم میلواکی با نتیجه ١١٧ بر ١٠٢ دیترویت را از پیش رو برداشت تا چهارمین برد خود را رقم بزند. میلواکی با ۴شکست و ۴ پیروزی همچنان در رده دهم کنفرانس شرق قرار دارد.

در این دیدار یانیس آنتوکمپو از میلواکی با کسب ۲٨ امتیاز، ۸ ریباند و ٩ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود و در پیروزی تیمش نقش مهمی را داشت. در مقابل جرمی جرانت از دیترویت با کسب ۲١ امتیاز، ٢ ریباند و یک پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار مهم بامداد امروز، لس آنجلس لیکرز به مصاف هیوستون راکتس رفت. در این دیدار تیم لیکرز در ثانیه های پایانی موفق شد با نتیجه ۱۱٩ بر ١١٧ هیوستون را از پیش رو بردارد تا پنجمین پیروزی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA را به دست آورد و با ۵ پیروزی و ٣ شکست در رده سوم جدول کنفرانس غرب بایستد.

در این دیدار لبران جیمز از لیکرز با کسب ۳٠ امتیاز، ۴ ریباند و ١٠ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان شد. در مقابل کریستن وود از هیوستون با کسب ٢۶ امتیاز، ١۶ ریباند و ٣ پاس منجر به گل بهترین بازیکن تیمش بود، اما مانع شکست تیمش نشد.

نتیجه دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

میلواکی باکس ۱۰۹ – ۱۱۰ دیترویت پیستونز
میامی هیت ۹۸ – ۱۰۵ دالاس ماوریکس
ساکرامنتو کینگز ۹۹ – ۱۱۴ یوتاجاز
فینیکس سانز ۱۱۳ – ۱۰۹ نیو اورلینز پلیکانز
لس آنجلس لیکرز ۱۰۶ – ۷۵ هیوستون راکتس


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار