افتتاح ۲ پروژه افزایش ظرفیت ترانسفورماتور‌های پست برق گیلان

۲ پروژه افزایش ظرفیت ترانسفورماتور‌های پست برق در شهرستان‌های انزلی و املش امروز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ۲ پروژه افزایش ظرفیت ترانسفورماتور‌های پست ۶۳/۲۰ کیلوولت برق صبح امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان ماه) با حضور استاندار گیلان و معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیرعامل کشور به طور همزمان در بی‌بی حوریه انزلی و املش در شهرستان بندر انزلی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این پروژه‌ها که همزمان با هفته پدافند غیرعامل و با صرف بیش از ۲۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید؛ منجر به اشتغالزایی ۴۰ نفر به صورت مستقیم شده است.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان در این مراسم پدافند غیرعامل را به واسطه ارتباط تنگاتنگ با زیرساخت‌ها و تجهیزات، بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: امروزه زندگی مردم به انرژی برق وابسته است و مشکلات مردم به دلیل فرسودگی شبکه در برف سال ۱۳۹۸ گیلان نمونه‌ای بارز بوده که باید نوسازی شود.

او لزوم آمادگی امکانات و زیرساخت‌ها برای مقابله با تهدید‌ها و استحکام بخشی به زندگی به ویژه در استان حادثه خیزی همچون گیلان را از اهداف پدافند غیرعامل عنوان کرد و افزود: تقویت زیرساخت‌های استان در بخش‌های حمل و نقل دریایی، زمینی، هوایی و ریلی، آبرسانی، هدایت آب‌های سطحی، سدسازی مخزنی و لاستیکی، آب بندان‌ها و توجه به راه‌های پیشگیری از انباشت زباله و مدیریت پسماند ما را در مقابل تهدیدات مصون می‌سازد.

استاندار انسجام بخشی مدیریتی به ویژه در مجموعه مدیران وزارت نیرو در گیلان برای خدمت‌رسانی مضاعف به مردم را مورد تأکید قرار داد و ادامه داد: توجه به نیاز‌های مردم و سرعت بخشی به اجرای پروژه‌ها یک اولویت است.

عباسی به ظرفیت‌های بالای گیلان در تولید برق و انرژی‌های نو اشاره و با بیان اینکه مردم در تابستان امسال شرایط سختی را تجربه کردند، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا این موضوع در سال آتی تکرار نشود.

افتتاح ۲ پروژه افزایش ظرفیت ترانسفورماتور‌های پست برق گیلان

او با تأکید بر ایجاد توازن در ارائه خدمات به مردم شهرستان‌های مختلف استان گیلان گفت: ۲ پروژه افتتاح شده امروز در راستای تقویت انرژی برق محدود به انزلی و املش نیست بلکه شهرستان‌های همجوار را نیز پوشش می‌دهد.

استاندار گیلان همچنین خطاب به مردم بندرانزلی تصریح کرد: سفر امروزم با توجه به هفته پدافند غیرعامل برای افتتاح این پروژه بود، اما در آینده‌ای نزدیک خدمت مردم شریف این منطقه خواهم رسید.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.