مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی در هرمزگان

مراسم روز سیزده آبان روز مبارزه با استکبار جهانی در همه شهرهای هرمزگان برگزار شد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ،دانش آموزان ، دانشجویان و گرو ههای مختلف مردم بندرعباس امروز با حضور پرشور خود در تجمع 13 آبان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل  باردیگر خشم و انزجار خود را از هرگونه ظلم وستم اعلام کردند .

شرکت کنندگان در اجتماع 13 آبان در بندرعباس پارچه نوشته های در دست داشتند که بر روی آنها ضرورت ادامه مبارزه با ظالمان و حمایت از مظلومان جهان نوشته شده بود .

این مراسم در بندرعباس با رژه قایق‌های موتوری در خلیج فارس و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: انقلاب اسلامی ایران براساس مقابله با نظام تک قطبی وسلطه جهانی شکل گرفته است و بعنوان محوری مستقل در جهان نقش آفرینی می‌کند.

حجت الاسلام و المسلیمن محمد عبادی زاده افزود: مخالفت امام با طرح استعماری کاپیتولاسیون، شهادت دانش آموزان در ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا سه رویداد مهم در شکل گیری مبارزه با استکبار جهانی و نامگذاری این روز بود که بسیار شایسته است.

او گفت: جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با نظام سلطه، هم نظام دو قطبی را فروپاشید و مبارزه نه شرقی و نه غربی را به جریان انداخت و هم با نظام تک قطبی آمریکا در دنیا مقابله کرد و امروز شاهد افول و شکست نظام تک قطبی و سلطه آمریکا در جهان هستیم.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: سیزده آبان ، هرمزگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.