معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مطرح کرد؛

تلاش شهرداری کاهش مشکلات و ارتقای نشاط شهر تهران است

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: هر گامی که امروز برداریم، برای پدید آوردن محیطی با نشاط و کارآمد است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و کار آفرینی اجتماعی شهر تهران "توتیا" با حضور محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، اشتغال و حرفه آموزی سازمان امور زندان ها، رئیس کارآفرینی اداره تعاون کار و اجتماعی تهران و شهردار منطقه ۱۹ افتتاح شد.

محمد امین توکلی زاده در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه در دو سال گذشته با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کار‌ها دچار مشکل و افراد دارای کسب و کار‌های کوچک خانه نشین شدند بیان کرد: هر گامی که امروز برداریم، برای پدید آوردن محیطی با نشاط و کارآمد است که می‌تواند به ارتقا زندگی شهروندان کمک کند. یکی از این اقدامات، تلاش برای ایجاد کارآفرینی و مرتفع کردن مشکلات شهروندان است.

مالک حسینی: مراکز توتیا گامی در مسیر تغییر رویکرد شهرداری در حوزه کارآفرینی


در ادامه این مراسم سید مالک حسینی، مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی تلاشگران برای ایجاد مراکز توتیا گفت: این مراکز تغییر رویکرد جدی و نگاه شهرداری تهران به نقش و سهم خود در اشتغال و کارآفرینی را نشان می‌دهد. به این معنا که به جای اختصاص منابع به واحد‌های بسیار کوچک، با ایجاد مراکز توتیا این امکان را فراهم می‌کنیم تا افرادی که ایده‌ای برای کسب و کار دارند، به این مجموعه‌ها متصل شوند.

وی با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین مشکلات کارآفرینان اتصال به شبکه فروش است، عنوان کرد: پرورش ایده، تامین پروژه ها، برندسازی و همچنین نشان مشخص برای کالا‌های تولید شده و ورود به شبکه فروش زنجیره‌های مهمی ست که مراکز توتیا برای جبران نقص هر کدام می‌توانند فراتر ورود کنند. مرکز توتیا منطقه ۱۹ بزرگترین مرکز توتیا است و امیدواریم این مجموعه به عنوان نسخه آزمایشی برای تسریع روند کارآفرینی در شهر تهران و حتی کشور باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار