مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر:

امنیت خوزستان مرهون تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) است/ فراهم کردن فضای امن برای سرمایه گذاران با کمک دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی

شهیدی نیا گفت: امنیت و آسایش امروز خوزستان و شهرستان ماهشهر مرهون زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) و سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید امیر شهیدی نیا مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر در حاشیه برگزاری دومین کنگره ملی شعر گمنامی که با هدف تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج) در ماهشهر برگزار شد، گفت: خوشبختانه امرور فضای بسیار امن و آرامی در استان و به خصوص شهرستان اقتصادی ماهشهر حاکم است که  این آرامش مدیون مجاهدت‌های دستگاه‌های امنیتی به خصوص اداره اطلاعات استان خوزستان و زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) است که تلاش همه آن‌ها قابل تقدیر است.

او با یان اینکه اگر امروز در ماهشهر رونق اقتصادی شکل گرفته است تنها به خاطر وجود امنیت در منطقه است چرا که اگر در یک منطقه بستر امنیتی حاکم نباشد هیچ سرمایه گذاری حاضر به سرمایه گذاری در آن منطقه نیست، افزود: خوشبختانه امروز در ماهشهر در حال افزایش سرمایه‌گذاری هستیم و علی رغم تحریم‌های ناجوانمردانه غرب و استکبار این منطقه در حال توسعه است و این نشان می‌دهد که امنیت کامل در منطقه حاکم است.

شهیدی اظهار داشت:  البته اقتصاد و امنیت با هم گره خورده اند و اگر در هر منطقه‌ای اشتغال صورت گیرد و بیکاری از بین برود امنیت هم زودتر حاصل خواهد شد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با اشاره به اینکه خوشبختانه ۴۰ طرح فعال در منطقه داریم و بحث توسعه یافتگی شهرستان را با قوت ادامه می‌دهیم، تصریح کرد:  ادامه راه نیازمند توجه و کمک دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی است، زیرا آن‌ها هستند که فضای امن را برای سرمایه گذار فراهم می‌کنند.

این مقا مسئول در پایان گفت: به رغم تلاش دشمن برای رخنه کردن در صف مردم ماهشهر، ولی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) این صفوف مستحکم‌تر از همیشه شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.