ربیعی: وقفه‌های ایجاد شده در لیگ برتر تیم مس رفسنجان را اذیت می‌کند

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص بازی با آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از دیدار با آلومینیوم اراک در خصوص این بازی اظهار کرد: به کادر فنی و مجموعه تیم فوتبال آلومینیوم اراک خسته نباشید می‌گویم. بخشی از خاطرات کاری من در اراک بوده و خوشحالم بازیکنانی را در ترکیب این تیم دیدم که در زمان من به این تیم آمدند. هر ۲ تیم خیلی خوب زحمت کشیدند، آلومینیوم هفته قبل پرسپولیس را برده بود، اما در نیمه اول همه چیز در اختیار ما بود و در نیمه دوم نیمی از بازی در اختیار ما و نیمی از بازی در اختیار حریف بود. فرصت‌هایی را هم در ۵ دقیقه آخر از دست دادیم.

او ادامه داد: ما باید خودمان را با این زمین تطبیق می‌دادیم، اما نسبت به بازی با فولاد با طراوت‌تر بازی کردیم. بازی با پدیده که اینجا برگزار نشد و برنامه‌های ما کمی عقب افتاد. همه می‌دانند تیم‌های من کمی دیر راه می‌افتد، اما مطمئنا مثل ۲ سال گذشته تا روز‌های آخر خوب کار خواهیم کرد. ما برنامه بلند مدت و جوان گرایی را ادامه می‌دهیم. امروز هم از ۲ بازیکن امید استفاده کردیم. من پای امثال مجید نصیری و یونس اکبرپور می‌ایستم، هفته گذشته نصیری وارد زمین شد و یک اشتباه کرد، اما باز هم می‌گویم که پای آن‌ها می‌ایستم. این نفرات آیندگان این باشگاه خواهند بود. اگر امروز فرصت می‌شد حتما از علی اکبر صادقی استفاده می‌کردم. زمان می‌برد تا میانگین سنی تیم ما که پایین آمده کمی با هم هماهنگ شوند.

چهار پنج بازی نیاز است تا هماهنگی تیمی ایجاد شود

ربیعی در خصوص وقفه‌های که به خاطر بازی‌های تیم ملی در لیگ برتر ایجاد می‌شود، گفت: برخی صحبت‌ها را نمی‌شود در کنفرانس خبری مطرح کرد، چون بحث عمومی دارد. قطعا ما از این موضوع آسیب می‌بینیم. ما بیست و هفتم مهرماه مقابل سپاهان و دهم آبان ماه مقابل فولاد خوزستان بازی کردیم. ما ۲ بازی پشت سر هم بیرون از خانه با سپاهان و فولاد خوزستان بازی کردیم. این مسابقات در لیگ برتر سنگین است. باید چهار تا پنج بازی بگذرد تا هماهنگی لازم بین تیم انجام شود. در خط عقب زمین و در مرکز و خط حمله ۶۰ الی ۷۰ درصد تیم ما نسبت به سال گذشته تغییر کرده، اما قطعا سال بعد این همه تغییر نخواهیم داشت.

خودمان را برای بازی با پرسپولیس آماده می‌کنیم

او بیان کرد: ۸۰ درصد بازیکنان ما قرارداد‌های بلند مدت دارند، سال گذشته دنبال این بودیم که تیم را حفظ کنیم، اما امسال به دنبال بستری سازی هستیم. مثلا محمدی مهر، تیموری منشا، توکلی، مجید علیاری همه بازیکنان جدید هستند و باید کنار هم بازی کنند تا هماهنگ شوند. در این بازی از نظر کیفی در شرایط خوبی بودیم و بازی آینده هم بازی سختی خواهد بود و این تعطیلات ما را اذیت خواهد کرد، اما قطعا برای بازی با پرسپولیس آماده خواهیم شد.

ربیعی با اشاره به برگزاری بازی در رفسنجان گفت: خوشحالم این بازی در شهر رفسنجان برگزار شد. این تیم متعلق به مردم رفسنجان است و افتخار می‌کنم کاری که برای این تیم از ۲.۵ سال پیش شروع کردیم به این سطح رسیده است. شاید عده‌ای ما را نقد کنند، ولی من به نقد‌های منصفانه عکس العملی نشان ندادم. قطعا حضور مس رفسنجان در لیگ برتر باعث اتفاقات خوبی است و ما در اینجا میهمان هستیم. تا زمانی که در اینجا هستم از تیم حمایت خواهم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار