ربیعی: ورزشگاه سرچشمه از چمن با کیفیتی برخوردار است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص بازی با آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار با آلومینیوم اراک در خصوص این بازی اظهار کرد: به تیم آلومینیوم اراک برای ورود به رفسنجان خیر مقدم می‌گویم. من سابقه کار کردن در این تیم را داشته و به نوعی به مردم استان مرکزی ارادت دارم. بازی بسیار مهمی در پیش داریم؛ چرا که تیم آلومینیوم در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته است و ما نیز خودمان را برای این بازی آماده کرده ایم. امیدوارم بازی خوبی از لحاظ فنی و اخلاقی شاهد باشیم.

او درباره وضعیت مصدومان مس رفسنجان گفت: مجید علیاری در دقایق ابتدایی بازی با فولاد خوزستان از ناحیه کتف مصدوم شد، اما با تعصب بازی را ادامه داد و در حال حاضر شرایط بازی کردن را ندارد. چند بازیکن دیگر را نیز برای این بازی در اختیار نداریم.

او در خصوص برگزاری بازی‌های مس در ورزشگاه سرچشمه بیان کرد: مسئولان تیم پاسخگویان بهتری درباره این سوال هستند، اما این ورزشگاه برای برگزاری بازی‌ها از استاندارد‌های خوبی برخوردار است. چمن خوبی نیز دارد و از طرف سازمان لیگ هم مورد تایید قرار گرفته است. ورزشگاه خودمان نیز در حال کشت چمن و این کار با سرعت خوبی در حال انجام است.

ربیعی خاطرنشان کرد: ورزشگاه سرچشمه دارای نواقصی بود، اما نواقص برطرف شدند. از نظر من کیفیت چمن ورزشگاه مهم است که این ورزشگاه چمن خوب و با کیفیتی دارد. این چمن به برگزاری بازی‌های با کیفیت و فنی کمک می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار