تزریق دز سوم واکسن کرونا برای ۶۰ سال به بالا‌ها در کرمانشاه

افراد ۶۰ سال به بالا در استان کرمانشاه که چهار ماه از تزریق دوز دوم واکسن آنان گذشته است،نسبت به تزریق دوز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: براساس تحقیقات انجام شده واکسن‌های داخلی بی خطر‌ترین واکسن‌های موجود هستند.
او  با بیان اینکه هم اکنون تمامی واکسن‌ها در مراکز تجمیعی واکسیناسیون موجود است افزود: مراجعه کنندگان می‌توانند به دلخواه خود نوع واکسن را انتخاب و تزریق کنند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه واکسن آسترازنکا از این پس وارد کشور نمی‌شود، و هم اکنون تعدادی از آن موجود می‌باشد ادامه داد: افرادی که متقاضی دریافت این واکسن می‌باشند، هر چه سریعتر اقدام نمایند.

شکیبا اظهار داشت :افراد ۶۰ سال به بالا در استان که چهار ماه از تزریق دوز دوم واکسن آنان گذشته است، می‌توانند با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون نسبت به تزریق دوز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

او از هم استانی‌ها خواست برای پیشگیری و عبور از موج احتمالی پیش رو، هر چه سریعتر به مراکز تجمیعی مراجعه و نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.