برگزاری دومین جلسه دادگاه شرکت‌های متخلف واردکننده خودرو با شیوه اخلال در سامانه سفارش

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات شرکت‌های متخلف خودرویی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات شرکت‌های متخلف خودرویی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی آغاز شد.
در این پرونده نزدیک به ۱۰۰ متهم حقیقی و حقوقی محاکمه می‌شوند که در زمان بسته بودن سامانه ثبت سفارش خودرو، با دستکاری در سامانه مربوطه اقدام به ثبت سفارش خودرو‌های خارجی کرده و ارز دولتی دریافت کرده اند.
 
افراد حاضر در این جلسه به اخلال گسترده در نظام اقتصادی کشور متهم شده‌اند.
 
دومین جلسه این پرونده در حال برگزاری است و یزدانی نماینده دادستانی در حال قرائت کیفر خواست بیش از ۲۵۰ صفحه‌ای متهمان است.
بیشتر بخوانید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
دنا پلاس توربو به قیمت النترا فول بفروش می‌رسد خوناشام با طعمه اش اینکار را نمیکنه که مدیران صنعت خودرو 40 سال سر مردم درآوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
ظلم و رانت ازین بالاتر که دنا پلاس را به قیمت النترا 2020 می دهند چقدر دزدی 20% 30%50% واقعا چقدر می خوان بدزدند 40 سال هم از بیت المال خوردن و هم به مردم 4برابر قیمت ماشین فروختن قسم به خون شهدا از این فساد بالاتر در مسؤلین و مدیران سراغ دارین؟؟؟
Pakistan
ناشناس
۱۲:۴۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
باید به اینها به خاطر واردات خودرو جایزه داد نه اینکه انها را دادگاهی کرد همه خودرهای گران قیمت خارجی مسولین به خاطر تلاش مدبرانه اینها بوده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
چقد شما ساده هستید. ارز رو گرفتن ولی چیزی وارد نکردن .
خلاصه هشت سال دولت روحانی این بود که طرف میومد ارز میگرفت و هیچی نمیاورد. هیچ کسی هم کارش نداشت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
واردات خودرو ی خارجی را آزاد کنید مطمئن باشید هیچ اتفاقی نمی افتد .نه قاچاق خودرو خواهیم داشت ونه انحصاری خودروی داخلی .کاملا موازنه برقرار میشود .یک هفته فقط در حرف آزادی واردات خودرو مطرح شد .کلی قیمت خودروهای داخلی وخارجی ریزش داشت .لطفا کمی تامل وتصمیم گیری صحیح داشته باشید .
Iran (Islamic Republic of)
ميلاد
۱۱:۵۵ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
نهايت ١٠ سال ميرن زندان. الان هم كه اكثر زنداني ها آزاد هستند. بعدش كه زنداني هاشون تموم شد ميخندن به ريش مردم و ميرن پي تفريحات خودشون از پول هاي بيت المال
آخرین اخبار