پیگیر ثبت نام متقاضیان درشهر‌های جامانده کرمانشاه از طرح"جهش تولید مسکن" هستیم

معاون بازآفرینی شهری و مسکن کرمانشاه از پیگیری برای ثبت نام متقاضیان در شهر‌های جامانده استان کرمانشاه از طرح "جهش تولید مسکن" خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عبدالرضا غفوری معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه با اشاره به شروع ثبت نام این طرح در سراسر کشور گفت: در سامانه این طرح تنها نام ۱۲ شهر استان از جمله ازگله، اسلام آبادغرب، بانوره، پاوه، سنقر و کلیایی، قصرشیرین، کرندغرب، گهواره، گیلانغرب، کنگاور، نودشه و هرسین قرار دارد.

او افزود: در طرح قبلی مسکن در دولت قبل، در استان حدود ۷۴ هزار نفر ثبت نامی واجد شرایط داشتیم و سهم شهر کرمانشاه با جمعیت یک میلیون نفری از این تعداد حدود ۵۰ هزار نفر بود.

غفوری بیان داشت: با توجه به این آمار به نظر می‌رسید که تعداد افراد واجد شرایط و متقاضی در این طرح اندک باشد، بنابراین برخی شهر‌ها از لیست ثبت نامی این طرح حذف شد.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه ادامه داد: البته با توجه به اینکه استقبال از این طرح افزایش یافته، به دنبال قرار گیری شهر‌های جامانده در لیست ثبت نامی این طرح هستیم و به زودی این امر محقق می‌شود و جای نگرانی نیست.

غفوری بیان داشت: در حال حاضر زمین لازم برای متقاضیان طرح قبلی مسکن فراهم شده و برای این طرح نیز پیگیر تامین زمین هستیم و جای نگرانی نیست.

این مسئول گفت: در طرح "جهش ملی مسکن" در ۱۲ شهر استان که ثبت نام متقاضیان در آن‌ها مجاز است، تاکنون ۱۳ هزار نفر ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/ق

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار