ساخت کلینیک تخصصی بوشهر در چه مرحله‌ای است؟

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ایجاد ساختمان کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بوشهر با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در مرحله نهایی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه بخش نخست کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بوشهر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این طرح درمانی در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع در ۴ طبقه اکنون بیش از ۹۵ درصد پیشرفت دارد.

او ادامه داد: در مرکز استان بوشهر اکنون یک کلینیک تخصصی ایجاد شده، ولی کم است و نیاز به فضای بیشتری بود که کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی به همت بخش خصوصی در حال اجرا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه ایجاد ساختمان کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بوشهر با مشارکت بخش خصوصی و دولتی در مرحله نهایی است، عنوان کرد: در این مرکز درمانی با ۴۰ اتاق، بیش از ۱۰ نوع تخصص مستقر می‌شود و با راه‌اندازی آن، مشکل درمانی بسیاری از حوزه‌ها برطرف می‌شود.

کشمیری با بیان اینکه کلینیک درمان سرطان در ساختمان یاد شده راه‌اندازی می‌شود، گفت: کلینیک‌های درمانی دندانپزشکی، اتاق عمل سرپایی برای جراحی محدود و مرکز درمان نازایی در کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی بوشهر ایجاد می‌شود.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی به شکل BOT ساخته شده است، بیان کرد: این طرح با مالکیت دانشگاه علوم پزشکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال اجرا است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.