استاندار گلستان:

سفر رئیس جمهور به گلستان زمینه ساز جبران عقب ماندگی‌ها می‌شود

استاندار گلستان گفت: سفر رئیس جمهور به استان زمینه ساز جبران عقب ماندگی‌ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، زنگانه استاندارگلستان در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گفت: استفاده از ظرفیت نیرو‌های مردمی، سازمان‌های مردم نهاد، بسیج و ورزشکاران می‌تواند تاثیر بسزایی در مدیریت بحران داشته باشند.

او افزود: فرصت سفر ریاست جمهوری به گلستان، زمان مغتنمی است که می‌تواند به استان پر حادثه و بلاخیزی همچون گلستان کمک کند تا عقب ماندگی‌ها جبران شود.

زنگانه ادامه داد: طی ۳ ماه آینده باید ۵۰ درصد نانوایی‌های استان با استفاده از اعتبارات تبصره ۱۶ قانون بودجه و تسهیلات بانک سپه و دیگر بانک‌ها دوگانه سوز شوند و البته اولویت استفاده از تسهیلات کم بهره با نانوایی‌های است که از تمکن مالی کمتری برخوردارند.

او گفت: وضعیت قطعی آب در شهرستان‌های همچون گرگان که گاهی از ۶ عصر تا ۶صبح ادامه می‌یابد، بسیار مناسب و دور از شأن مردم است که باید تلاش کنیم هرچه زودتر این مشکل مرتفع شود.

زنگانه ادامه داد: با توجه به اینکه در زمستان جاری مشکلی برای تامین گاز وجود ندارد نیاز است که اطلاع رسانی مناسب صورت گیرد تا نگرانی‌های مردم رفع شود و در عین حال مردم نیز صرفه جویی لازم را مورد توجه قرار دهند.

 

انتهای پیام/ق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.