واحد‌های متخلف در سیستان و بلوچستان بیش‌از ۱۹۰ میلیارد تومان جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: میزان محکومیت‌های صادره از سوی شعب استان از ابتدای سال تاکنون بیش‌از ۱۹۰ میلیارد تومان بوده است.

حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت : تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از ابتدای سال تاکنون با تشکیل ۷۱۰ تیم مشترک به همراهی ادارات صنعت معدن و تجارت و بهداشت و کالای قاچاق از سه هزار و ۷۳۲ واحد صنفی بازدید و با رصد کامل بازار و بازرسی‌های انجام شده جهت برخورد با متخلفان گامی جدی برداشته است.

وی گفت: در راستای بازرسی‌های به عمل آمده تعداد ۶۵۰ واحد صنفی متخلف شناسایی و جهت اعمال قانون به شعب اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان معرفی شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: عمده موضوعات مطرح شده در گشت‌های مشترک رسیدگی به تخلفات کالا‌های اساسی شامل روغن موتور، لوازم خانگی، نوشت افزار، میوه و تره بار، جایگاه‌های سوخت، توزیع‌کنندگان مرغ، قصابی‌ها، دخانیات، مصالح فروشان، کارخانجات آرد، نانوایی‌ها و انبار‌ها بوده است.

وی بیان کرد: پرونده‌های ارسال شده به شعب اداره‌کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از ابتدای سال تاکنون به ۱۰ هزار و ۳۴ فقره رسیده که از این رقم تعداد ۱۰ هزار پرونده در شعب بدوی رسیدگی و مختومه شده است.

میرزایی خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی سازمانی پرونده‌های ارسالی به شعب در سالجاری ۱۳ درصد رشد در سرعت رسیدگی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

وی گفت: تعزیرات حکومتی در راستای بازرسی‌های به عمل آمده از سطح بازار و نظارت بر قیمت‌ها با افزایش تیم‌های گشت مشترک در ۲ نوبت صبح و عصر تلاش می‌کند تا از هرج و مرج قیمت‌ها جلوگیری کرده و با متخلفان برخورد جدی و قانونی انجام دهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: از شهروندان استان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف شامل عدم درج قیمت، گران فروشی و یا احتکار با شماره ۱۳۵ تماس گرفته تا با سرعت بیشتری متخلفان شناسایی و با آن‌ها برخورد شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار