روایت رسانه‌های ایتالیایی از علت غیبت طارمی در تیم ملی فوتبال کشورمان

رسانه‌های ایتالیایی از علت غیبت مهاجم باشگاه پورتو در فهرست تیم ملی فوتبال ایران پرده برداشتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت‌های ایتالیایی کالچوتودی، اسپورت فیس و اسپوت فرمدعی شدند مهدی طارمی به دلیل پایین بودن سطح دستورات تاکتیکی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، دعوت به تیم ملی را رد کرده است.

کالچو ایتالیا در گزارش خود نوشت، مهدی طارمی مهاجم پورتو دعوت ایران را رد کرد. این مهاجم متولد سال ۱۹۹۲ با این تصمیم ناگهانی همه را شگفت زده کرد.

مهدی طارمی، مهاجم متولد ۱۹۹۲ پورتو با جدیدترین تصمیم خود همه را متعجب کرده است. مهاجم سابق ریو آوه اعلام کرد که نمی‌خواهد به تماس اسکوچیچ سرمربی ایران پاسخ دهد.

این تصمیم طارمی موجب بحث‌های زیادی هم در پرتغال و هم در ایران شده است. این مهاجم با پیراهن تیم ملی ایران ۵۴ بازی انجام داده و ۲۴ گل به ثمر رسانده است، اما این بار مطلقاً نمی‌خواهد دعوت تیم ملی را بپذیرد و دلیل آن واقعاً خاص است.

دلیل این تصمیم مهاجم پورتو چیست؟

به نقل از برخی رسانه‌های پرتغالی، به نظر می‌رسد طارمی به نحوه بازی گرفتن اسکوچیچ از تیم ملی نگاه چندان مثبتی ندارد.

دقیق‌تر این که این مهاجم ۲۹ ساله متقاعد شده است که دستورالعمل‌های تاکتیکی اسکوچیچ در سطح پایینی است و بازیکنی در سطح او نباید با شیوه‌های کاری این مربی کروات دست و پنجه نرم کند.

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال ایران نیز در چند ساعت اخیر سعی کرده با این بازیکن تماس بگیرد تا او را متقاعد کند که دعوت به تیم ملی را بپذیرد، اما این تلاش بی نتیجه بوده است. بنابراین، ایران در بازی‌های بعدی مقابل لبنان و سوریه در راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، باید بدون این مهاجم بازی کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
این یعنی همون بازیکن سالاری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
جالبه کسی که تو 54 تا بازی 24 تا گل زده چه دم از تاکتیک میزنه !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
حرف الکی نزن .طارمی گل نزنه پاس گل می ده و بعد پنالتی پانزده تا گرفته که این یه رکورد
آخرین اخبار